تجلیل از پاسداران شاغل در سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور در سازمان بسیج فرهنگیان از پاسداران شاغل در این سازمان تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پاسداران شاغل در سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک ماه شعبان، ماه شادی آل الله و گرامیداشت روز پاسدار گفت: بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهاد انقلابی سپاه پاسداران هم شکل گرفت که تاکنون برکات زیادی را نصیب کشور کرده است.

رضا رضایی افزود: دستاوردهای سپاه پاسداران غرورآفرین و مایه افتخار است، اقتدار پاسداران جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است و در زمینه تجهیزات و سلاح های نظامی همیشه در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

وی به ارتباط موثر بین سپاه پاسداران استان و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدارس ما در اختیار سپاه پاسداران است و آموزش و پرورش هم از ظرفیت ها و امکانات سپاه استفاده خواهد کرد تا این تعامل مفیدتر و ثمربخش تر شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان هم ضمن قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به قول رهبر معظم انقلاب "پاسداری یک فرهنگ است"، فرهنگی که از دستاوردهای انقلاب است و در زمینه صیانت و حفاظت خدمت می کند و تنها در لباس پاسداری پوشیدن هم خلاصه نمی شود، بلکه این فرهنگ شامل همه کسانی می شود که دل در گرو انقلاب دارد.

محمد علیرضایی اظهار کرد: آزادگی و سربلندی امروز نتیجه نفس قدسی حضرت امام (ره) است که با تاسی به قیام حضرت اباعبدالله (ع) علیه زور و ظلم طاغوت قیام کرد.

وی گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، دین بزرگی بر گردن همه ماست، همه باید تلاش کنیم تا این ارزش ها حفظ شود، ما کنار آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی حاکمیتی هستیم تا به کارآمدی بیشتر و ارتقای آن کمک کنیم.

بر پایه این گزارش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت روز پاسدار به همراه سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی، روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی و شاهد و امور ایثارگران و کارشناسان این حوزه ها با رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار