سردار جلالی: تداوم راه شهیدان پاسدار، رسالت پاسداران امروز است

تهران (پانا) - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تداوم فرهنگ پایداری و مقاومت یکی از ویژگی‌های پاسداران است که از نسلی به نسل دیگر، از همت و بروجردی به محسن حججی منتقل می‌شود، اظهار داشت تداوم راه شهیدان پاسدار، رسالت پاسداران امروز است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سردار جلالی: تداوم راه شهیدان پاسدار، رسالت پاسداران امروز است

به گزارش پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

در متن پیام سردار جلالی آمده است؛

«سوم شعبان روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، فرصت خوبی است برای نگاه به مقوله پاسداری از انقلاب اسلامی. پاسداران انقلاب اسلامی، نه فقط افرادی نظامی که مردانی بودند که وجودشان برای دستیابی به اهداف والایی که ملت سرافراز ایران برای خود ترسیم کرده یک ضرورت بود، هست و خواهد بود.

اگرچه هریک از ارکان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سازمانهایی معنوی، الهی و دارای اهداف خدایی هستند، آنچه سپاه و پاسداران را متمایز کرده این است که پاسداران به میدان آمدند تا از انقلاب، تمامیت و اهداف آن دفاع و با دشمنان آن مقابله کنند. از همین روست که همه دشمنان انقلاب، در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند چرا که آنان، پاسدار انقلاب هستند.

همانگونه که رهبرمان حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز فرموده اند؛ پاسداری از انقلاب یک حرف و یک حرکت دفعی نیست؛ یک حرکت مستمر است و اقتضائاتش در زمان‌های مختلف، متفاوت است.

ویژگی متمایز کننده دیگر پاسدار، جنبه معنوی آن است. چرا که تنها معنویت است که به پاسدار، استحکام و اقتداری می‌بخشد که در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، بدون ترس و واهمه بایستد و برای آنها خط و نشان بکشد. این معنویت وام گرفته از فرهنگ عاشوراست که پاکبازی را به پیروانش می‌آموزد. به واقع برای پاسدار هیچ چیز شیرین‌تر و شایسته‌تر از این نیست که روز مبارک میلاد سید و سالار شهیدان را به آنها اختصاص بدهند.

شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی، یکی از تربیت شدگان این مکتب است که بزرگترین فرماندهان نظامی دنیا جرات روبه رو شدن در میدان جنگ را با وی نداشتند و عاقبت نیز او را بزدلانه به شهادت رساندند، غافل از اینکه شهید سلیمانی برایشان خطرناک تر از سردار سلیمانی خواهد بود.

تداوم فرهنگ پایداری و مقاومت یکی دیگر از ویژگی‌های پاسدار است که از نسلی به نسل دیگر، از همت و بروجردی به محسن حججی منتقل می‌شود.

پاسدارانی که از ساعت اول پیروزی انقلاب، دل در گروه اسلام، انقلاب و ولایت داشته‌اند اکنون با رسالت خود که تداوم راه شهیدان پاسدار است به بازوان توانمند انقلاب اسلامی در رسیدن به جایگاهی ممتاز در عرصه جهانی تبدیل شده‌اند و می‌روند تا انقلاب را در مسیر تعالی به صاحب اصلی خود حضرت ولی عصر (عج) برساند.

ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار به‌ تمامی دلیرمردان عرصه‌های جهاد، ایثار و شهادت، سلامتی و توفیقات روزافزون پاسداران انقلاب اسلامی را زیرسایه توجهات حضرت ولی‌ عصر(عج)، با پیروی از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز از خدای متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار