بیانیه بسیج فرهنگیان در محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی

تهران (پانا) - سازمان بسیج فرهنگیان در محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه بسیج فرهنگیان در محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بار دیگر جهان شاهد حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم منحوس و کودک کش صهیونستی به مسجد الاقصی بوده است. حمله ای از سر استیصال و درماندگی در برابر اراده امت اسلامی و آنهم در برابر جوانانی که شکل جدیدی از انتفاضه را به نمایش گذاشتند.

این اقدام سبعانه و دد منشانه در درجه اول هتک حرمت به ارزش های مقدس مسلمانان آن هم در ماه مبارک رمضاناست، که نظامیان رژیم غاصب صهیونستی با استقرار تجهیزات نظامی در اطراف قبله نخست مسلمانان صورت داده اند.

در درجه دوم این یورش وحشیانه ظلم مضاعف به مردم بی دفاع والبته غیرتمند و مومن فلسطین محسوب می شود.

جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر باید جنایات این روزهای غاصبان قدس شریف و دیگر سرزمین های اشغالی را محکوم نماید و با عاملین آن برخورد قاطع بنماید.

وظیفه کشورهای اسلامی در این خصوص دو چندان است و اعلام می دارد کشورهایی که سکوت اختیار کرده اند از پیامدهای آن بی نصیب نخواهند بود.

امت اسلام در این برهه حساس دنیا باید بیش از پیش در برابر گستاخی و جسارات بی محابای رژیم صهیونستی،چونان امت واحده اقدام نمایند و ضمن محکوم کردن قاطع آن به هیچ وجه موجودیت این رژیم جعلی را به رسمیت نشناسند.

سازمان بسیج فرهنگیان ضمن محکومیت قاطع این تحرکات اخیر که موجب شهید و زخمی شدن تعدادی از جوانان و نمازگزاران شده است امید واثق دارد که این رژیم بی ریشه به روزهای پایانی و ننگین خود رسیده و بزودی همگان شاهد محو آنها ازصحنه روزگار خواهیم بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار