فرمانده سپاه قزوین:

با تمام ظرفیت در مناطق عملیاتی شمال غرب به جنگ اشرار و معاندان رفتیم

قزوین(پانا) - فرمانده سپاه استان قزوین گفت بسیاری از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس دعوت به حضور در مرزهای شمال غرب شدند تا از تجربه جنگی آنها استفاده شود که این کار برای نخستین بار اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
با تمام ظرفیت در مناطق عملیاتی شمال غرب به جنگ اشرار و معاندان رفتیم

سرتیپ‌دوم رستمعلی رفیعی آتانی در آیین گرامیداشت روز پاسدار و تقدیر از رزمندگان شمال غرب که در سالن اجتماعات تیپ 82 صاحب‌الأمر(عج) سپاه قزوین برگزار شد،‌ عنوان کرد: امروز خیل کثیری از رزمندگان قزوینی در مرزهای شمال غرب از عزت و کرامت انقلاب دفاع می‌کنند و قدرت ایران اسلامی را به رخ اشرار و دشمنان نظام می‌کشند.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از تجربه بالای فرماندهان دوران دفاع مقدس در نواحی عملیاتی امروز اضافه کرد: به همین خاطر بسیاری از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس را دعوت به حضور در مرزهای شمال غرب کردیم تا از تجربه جنگی آنها استفاده کنیم که این کار برای نخستین بار اتفاق می‌افتاد.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: خوشبختانه این فرماندهان قدیمی و کارکشته ما بهترین ارتباط را با رزمندگان شمال غرب سپاه قزوین برقرار کردند و امروز به یک تکیه‌گاه امن و مایه امیدواری رزمندگان در روزهای سخت درگیری با اشرار اجیر شده از سوی معاندان انقلاب تبدیل شدند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور 2 هزار و 400 رزمنده سپاهی و بسیجی در نواحی عملیاتی مرزهای شمال غرب اشاره کرد و گفت: این حضور یعنی تمام توان و ظرفیت عملیاتی سپاه پاسداران در منطقه قزوین پای کار جنگ با اشرار و معاندان نسبت به انقلاب و نظام آمد و همه نیروها اعم از کادری و غیرکادری وارد میدان شدند.

سردار رفیعی آتانی افزود: رزمندگان تیپ 82 سپاه استان قزوین به این مقدار هم قانع شدند و در شرایطی که از مناطق شمال غرب حفاظت و حراست می‌کردند،‌ کمک‌های مؤمنانه را میان مردم روستاهای سردشت و نواحی اطراف توزیع کردند و در کنار آن طرح‌های محرومیت‌زدایی مانند ساخت جاده، مدرسه و مسجد را انجام دادند.

وی ادامه داد:‌ خبری از سیاسی‌کاری و سیاست‌زدگی در فعالیت‌های سپاه قزوین نیست و این نهاد انقلابی در چارچوب تکالیف و وظایف خود برای پیشبرد امور استان در کنار مسئولان دستگاه‌های دولتی و حکومتی و همچنین نمایندگان مجلس قرار دارد و هر جا که کاری بر زمین باشد، شانه‌های خود را با افتخار زیر بار مسئولیت می‌گذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار