مدیر آموزش و پرورش ملارد:

هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ تکریم است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در جشن نیکوکاری و طبیعت در دبستان حاجیه خانم نوری این شهرستان، هدف از برگزاری این جشن را آشنایی دانش‌آموزان با فواید نیکوکاری و ترویج فرهنگ تکریم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ تکریم است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم جشن نیکوکاری و گرامیداشت روز درختکاری در دبستان دخترانه حاجیه خانم نوری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، بیان کرد: دانش‌‌آموزان سرمایه اجتماعی ما هستند و لازم است فرهنگ‌های مفید و مثبت را با روش‌های جذاب و خلاقانه از همان کودکی به آنها بیاموزیم.

وی ادامه داد: احسان و نیکوکاری در دین اسلام و در کشور ایران، جایگاه ویژه و قابل احترامی دارد و هدف از برگزاری این جشن، آشنایی دانش‌آموزان با فواید و اهداف نیکوکاری، چگونگی انجام درست آن و رعایت تکریم در کمک کردن است، لازم است با برگزاری جشن نیکوکاری و فرهنگ‌سازی بهینه، این خصلت نیک را در دانش‌آموزان نهادینه کنیم.

رضایی‌فر در مورد روز درختکاری گفت: کشور ما در منطقه آب و هوایی خشکی قرار دارد و با رعایت نکردن مسائل مربوط به فضای سبز در معرض تهدید تبدیل به بیابان شدن قرار دارد.

وی افزود: لازم است فرهنگ درختکاری و حفظ محیط زیست را به دانش‌آموزان بیاموزیم، چرا که هر درخت باعث توسعه فضای سبز شده و نگرانی‌های حاصل از مشکلات محیط زیستی در کشورمان را کاهش می‌دهد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار