برگزاری جشن احسان و نیکوکاری با شعار"عیدی برای همه"

کرمانشاه (پانا) - جشن احسان و نیکوکاری با حضور پرشور تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن احسان و نیکوکاری با شعار"عیدی برای همه"

یزدان خانی رئیس آموزش و پرورش دینور در این باره گفت: دست‌هایی که دیگر نیرویی ندارد، چشم‌های که پر از اشک است، قلب‌های آزرده از مشکلات دنیا، اتاق‌های سرد و نمناک، محله‌های تاریک با کوچه‌های تنگ، غروب‌های غمگین؛ همه اینها در آرزوی حرکت فکر و اندیشه و به امید یک حرکت مهربانانه از سوی نیکوکارانی که همیشه و همه جا یاور محرومان و مستضعفان بوده‌اند. احسان و نیکوکاری امریست که در هر زمان و مکانی و در شرایط مختلف دارای اهمیت است و یک وظیفه اجتماعی بر همه مردم یک جامعه است که از قشر مستضعف و نیازمند حمایت کنند، نامگذاری این روز آن هم در این ایام منتهی به عید نوروز که عید باستانی ما ایرانیان است یک جلوه زیبای انسانی و اجتماعی است که همزیستی و فرهنگ و رسومات متعالی ایرانیان را نمایش می‌دهد.

وی ضمن تبریک این ایام خجسته و قدردانی از مردم سخاوتمند منطقه دینور و جامعه فرهنگیان عزیز و دانش آموزان سخاوتمند دعوت کرد، باز هم کرامت و ایثار خود را در هفته احسان و نیکوکاری و روزهای پایانی سال به نمایش گذاشته و گل لبخند را بر لبان ایتام و نیازمندان بنشانند.

سپس در ادامه مراسم، دانش آموزان سرود همگانی پیشتازان گام دوم انقلاب خود را اجرا کردند و در کنار مسئولین هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان تقدیم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار