همزمان با مدارس استان اتفاق افتاد ؛

برگزاری جشن نیکو کاری با شعار « عیدی برای همه »

زنجان ( پانا ) - مراسم استانی جشن نیکو کاری با شعار « عیدی برای همه »، با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل آموزشگاه طالقانی ناحیه یک برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیکو کاری با شعار « عیدی برای همه »

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : ما اوج ایثار را از والدین شهدا باید یاد بگیرم چرا که فرزندان خود یعنی گرانبهاترین سرمایه زندگیشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

اسماعیلی تصریح کرد : این برنامه، موجب ایجاد بستر فرهنگی برای نیکو کاری و کار خیر در سطح جامعه خواهد شد، تا بتوانیم گامی در تعریف انسانیت و فتوت و مردانگی برداریم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امید به آینده ابراز داشت : مخاطب اصلی این تاکید ، شما دانش آموزان هستید که قطعا با همت و تلاش شما دانش آموزان در سال های آتی، فردا زیباتری برای کشور رقم خواهد خورد .

اسماعیلی در ادامه افزود : اگر به نیکو کاری از جنبه های مختلف نگاه کنیم به این نتیجه می رسیم، نیکوکاری صرفا به خاطر کمک به دیگران نیست، بلکه موجب تعالی جایگاه معنوی خودمان است و ایناعمال صالح توفیقی از جانب خداوند است که به انسان عطا می فرمایید.

صالحی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، گفت : فرهنگیان نمی‌توانند نسبت به کار های خیر درجامعه بی تفاوت باشد که این خصلت حسنه باعث شده فرهنگ نیکو کاری را به دانش آموزان نیز انتقال دهند و فرهنگ نیکوکاری و احسان را در سطح جامعه ترویج یابد.

وی ادامه داد : کمیته امداد استان به هفت هزار دانش آموزان خدمات ارائه می کند و در کنار توانمندی سازی اقتصادی خانواده ها نیازمند، به توانمند سازی فکر و اندیشه نیز توجه می کند .

گفتنی است مراسم جشن نیکو کاری با شعار «عیدی برای همه» در تمامی مدارس استان به صورت همزمان امروز اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار