با حضور مدیر کل آموزش وپرورش انجام می شود:

افتتاح مرکز نیکو کاری در سازمان دانش اموزی کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت : با افتتاح مرکز نیکوکاری گام موثری در کمک به دانش آموزان بی بضاعت بر می داریم.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز نیکو کاری در سازمان دانش اموزی کرمان

ساماندهی کمک به دانش آموزان بی بضاعت دغدغه ی اکثر اقشار جامعه است و آموزش و پرورش که خود متولی امر آموزش است در این خصوص تلاشهای بسیاری انجام داده که هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم نشود.

در این بین سازمان دانش اموزی که یکی از سازمانهای فعال در عرصه حمایت از دانش آموزان در تمامی سنین است و برای موفقیت و رشد دانش آموزان در تمامی زمینه ها فعالیت می کند و مهارتهای مختلف زندگی را طی برنامه های متنوع در اختیار دانش آموزان قرار می دهد به عنوان متولی امر کمک به دانش آموزان بی بضاعت نیز گامهای موثری برداشته است.

محمود رجبی پور در این خصوص گفت: همه ساله برگزاری جشنها و همایشهای متفاوت منجمله: جشن عاطفه ها و... که برای ایجاد همدلی بین دانش آموزان و جمع آوری کمکهای آنها می باشد برای ما این انگیزه را ایجاد کرد که در طول سال با شناسایی دانش آموزان بی بضاعت جهت رشد تحصیلی آنها پا به پای آنها قدم برداشته و در حد وسع و توان به آنها کمک کنیم .

وی افزود: تعامل سازمان دانش اموزی با ادارات مختلف خصوصا کمیته امداد امام خمینی(ره) نتیجه مطلوبی داده و افتتاح مرکز نیکوکاری سازمان دانش آموزی ثمره ی نشستهای مختلف است.

رجبی پور گفت: استقبال قشرهای مختلف در خصوص کمک به دانش آموزان در زمینه های مختلف خصوصا کمکهای مالی چشمگیر بوده و باعث ایجاد انگیزه در ما جهت افتتاح مرکز نیکوکاری شد.

محمود رجبی پور زیبا ترین نذرها را نذر آموزشی دانست و افزود: دبیران مختلفی در خصوص آموزش رایگان به دانش آموزان اعلام آمادگی کرده اند و در نذر آموزش به دانش آموزان شرکت کرده اند که با تاسیس این مرکز نیکوکاری این موارد ساماندهی شده و بین دانش آموزان مناطق مختلف اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است این مرکز روز سه شنبه 29 آذر ماه با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسئولین مختلف افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار