قائم مقام کمیته امداد اصفهان:

کمک به دیگران یک وظیفه انسانی است

اصفهان(پانا) - یکی از زمان‌هایی که این امکان را فراهم می‌کند که انسان‌ها حس آرامش را تجربه کنند، زمانی است که به هم‌نوع خودشان کمک می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کمک به دیگران یک وظیفه انسانی است

زهرا قجاوند مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1استان اصفهان گفت: امروز می توانیم با کمک این مراسم هم سال بهتری را رقم بزنیم و هم از این طریق به یکی از وظایف انسانی خودمان عمل کنیم.

وی افزود: شرکت در چنین برنامه هایی در بهره ی اول حال خودانسان را خوب می کند و هر انسانی دوست دارد در زندگی آرامش و شادابی را پیدا کند . یکی از زمان هایی که این امکان را ایجاد می کند که انسان‌ها حس آرامش و نشاط را تجربه کنند، زمانی است که به هم نوع خودشان کمک می کنند .پس در واقع مشارکت در این برنامه ها سود و منفعتش اول به خود ما بر می‌گردد.

قجاوند ادامه داد: با این برنامه هاس که ما احساس می کنیم مفید و سازنده هستیم، اینکه می توانیم منشا خیر باشیم . و در کنار مشارکت در چنین برنامه هایی نقش الگو پذیری را در واقع الگو سازی را تمرین کنیم. چرا که قرار است ما نسل های بعد از خودمان را خوب تربیت کنیم .

وی تصریح کرد: انشالله فرزندانمان هم این رفتار های شایسته و مناسب را فرا گیرند و آن را در مسیر زندگی خودشان عملیاتی کنند.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار