مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری آذربایجان غربی به 260 میلیارد ریال رسید

ارومیه(پانا)- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره) در آذربایجان غربی گفت تاکنون 260 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری در استان جمع‌آوری شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری آذربایجان غربی به 260 میلیارد ریال رسید

عزیز سهندی در آیین نمادین جشن نیکوکاری که در سالن سازمان دانش اموزی اذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد، افزود: 14 هزار نفر از دانش آموزان استان تحت پوشش کمیته امداد، یتیم و مشمول طرح محسنین هستند که وظیفه این نهاد و آموزش و پرورش را سنگین تر می‌کند.

وی با با بیان اینکه سنت احسان و انفاق در جامعه نهادینه شده است ادامه داد: انگیزه بخشی به ایتام و دانش آموزان نیازمند در راستای ادامه تحصیل نباید مورد غفلت واقع شود.

سهندی با بیان اینکه به علت شیوع کرونا 30 درصد به جمعیت خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در استات افزوده شده است گفت: باید تا بهبود شرایط کمک به نیامندان مدیریت شود.

وی ادامه داد: پیوند مدارس و مراکز نیکوکاری موجب شده تا دانش اموزان نیازمند شناسایی و تحت پوشش قرار بگیرند که این روند نباید متوقف شود. در بوکان هم اکنون این مراکز در سایه اعتماد و نفوذ به یک قطب بزرگ نیکوکاری تبدیل شده اند و باید این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد.

وی یادآور شد: در تمام شهرستان‌های آذربایجان‌غربی پایگاه‌های جمع آوری نذورات مردمی در نظر گرفته شده است و پایگاه‌های سیار کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه خیرین استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار