حبیب شهسواری:

لازمه تربیت نسل جوان و نیروی انسانی کارآمد،توجه به نظام تعلیم و تربیت است

ارومیه (پانا) – فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی توجه به نظام تعلیم و تربیت را لازمه تربیت نسل جوان و نیروی انسانی کارآمد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
لازمه تربیت نسل جوان و نیروی انسانی کارآمد،توجه به نظام تعلیم و تربیت است

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولین ستادی آموزش و پرورش استان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران با فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی دیدار کرد.

سردار حبیب شهسواری در این دیدار با اشاره به اهمیت سیستم آموزش و پرورش گفت: نظام جمهوری اسلامی برای توسعه و تقویت نیازمند نیروی انسانی مجرب و متعهد و متخصص است، برای تحقق این مهم توجه به نظام تعلیم و تربیت یک ضرورت به حساب می آید.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: پایه و اساس شکل گیری شخصیت هر فرد در دوران مدرسه است و دوران دانشکاه به نوعی پیرایش این فرآیند است، تزکیه در دوران ابتدایی شکل در بنیه دانش آموز پرورش می یابد.

وی افزود: سپاه و آموزش و پرورش در بعد فرهنگی و اجتماعی نزدیک ترین نهادها به همدیگر هستند و تعامل این مجموعه ها باید در بالاترین حد خود قرار داشته باشد که این مهم در استان آذربایجان غربی در حالت مطلوبی است.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: نظام تعلیم و تربیت امروز باید انتقال دهنده مفاهیم انقلاب به نسل های آینده باشد که همه تلاش ما در مجموعه آموزش و پرورش تحقق این مهم است.

جنگی گفت: همراهی سپاه، بسیج و آموزش و پرورش می تواند یکی از برگ های برنده نظام تعلیم و تربیت در موضوعات مختلف باشد.

وی اضافه کرد: باید دانش آموزان را طوری تربیت کنیم که با آموزه های بسیج خو بگیرند و ایثار و فداکاری را یاد بگیرند و با بهره گیری از ظرفیتهای بسیج میتوان از بسیاری از آسیب‌ها در این حوزه پیشگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار