رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی خبر داد؛

جذب حدود 3 هزار دانش آموز خبرنگار پانا در آذربایجان شرقی در سال تحصیلی جاری

تبریز(پانا) - رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از جذب 3 هزار دانش آموز خبرنگار پانا در سال تحصیلی جاری در آذربایجان شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب حدود 3 هزار دانش آموز خبرنگار پانا در آذربایجان شرقی در سال تحصیلی جاری

صمد علیزاده در گفت و گو با پانا بیان کرد: در راستای بسته تحولی سازمان دانش آموزی با عنوان (( هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی))، فاز چهارم آموزش 54 هزار دانش آموز خبرنگار پانا همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی با هدف ارتقاء مهارت های اجتماعی دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: امسال، سهمیه ابلاغی به استان آذربایجان شرقی ۲۷۰۰ نفر بود که خوشبختانه ۳ هزار دانش آموز مستعد و علاقمند به حرفه خبرنگاری پس از شناسایی در سطح ناحیه و منطقه در این استان از آموزش های لازم در قالب کارگاه خبرنویسی و گزارش نویسی برخوردار شدند.

رییس سازمان دانش آموزی استان با بیان این که پیش از این دوره های تربیت مدرس پانا همزمان با کشور با هدف تربیت نیروی انسانی توانمند در استان برگزار شد، ادامه داد: مدرسان کشوری پانا بر اساس محورهای تعیین شده و به دلیل شرایط کرونایی آموزش های مورد نظر را به صورت آنلاین و در شبکه شاد ارایه کردند.

علیزاده گفت: سازمان دانش آموزی با هدف جامعه پذیری و تربیت اجتماعی دانش آموزان فعالیت می کند و تلاش ما در این سازمان در راستای این هدف بوده و خواهد بود.

وی در پایان ضمن تاکید بر آموزش محور بودن خبرگزاری پانا گفت: برای داشتن جامعه توسعه یافته، آموزش صحیح نسل آینده اجتناب ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار