فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با پانا

ربط دادن موضوع سربازهای استقلال به مباحث رنگی فریب افکار عمومی و هواداران است

شانس قهرمانی پرسپولیس به علت ساختار فنی منسجم بیشتر از استقلال است

تهران (پانا) - هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس معتقد است در فصل جاری لیگ برتر پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی در پایان فصل دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ربط دادن موضوع سربازهای استقلال به مباحث رنگی فریب افکار عمومی و هواداران است

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با پانا درباره برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران پس از تساوی هفته گذشته در خانه گل گهر سیرجان گفت: « واقعیت این است که ما امسال به رفت و برگشت‌های پرسپولیس عادت کرده‌ایم و این اتفاق در مقاطع مختلف تکرار شده است، البته که این موضوع بیانگر کیفیت و قدرت پرسپولیس است اما هر چقدر که این نوسان کمتر باشد، شانس موفقیت بیشتر می‌شود. در دیدار با مس، پرسپولیس ساختار منسجم‌تر و با اشتباهات کمتری داشت و با نتیجه خوب زمین را ترک کرد. من معتقدم اوج جذابیت این بازی حضور علی شجاعی در زمین به عنوان وینگر راست بود، این تعویض سورپرایز بزرگ بود و شجاعی هم به خوبی از عهده این وظیفه برآمد. همچنین بعد از مصدومیت سیامک سرلک، حضور وحید امیری به عنوان هافبک میانی هم از نکته مثبتی در این بازی بود.»

وی درباره دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر پرسپولیس در آبادان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: «چیزی که من از صنعت نفت تا به اینجا لیگ برتر دیده‌ام این است که اگر فضا پیدا کنند و موقعیت داشته باشند، تیمی هستند که دوست دارند مالکانه بازی کنند؛ البته مقابل پرسپولیس ارائه فوتبال مالکانه سخت است. معتقدم بازی سختی برای پرسپولیس در پیش است. البته تمام بازی‌های باقی مانده برای پرسپولیس سخت است، به علت اینکه پرسپولیس هر بازی که می‌گذرد فرصت کوتاه‌تری برای جبران امتیازات عقب‌افتاده دارد و در مسیری قرار بگیرد که برای ششمین بار متوالی قهرمان شود.»

هافبک سابق پرسپولیس و استقلال در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون سرباز شدن دو بازیکن استقلال و ربط دادن این موضوع از سوی باشگاه استقلال به حمایت خارج از فوتبال از پرسپولیس گفت: « من فوتبال را از نگاه فنی می‌بینم اما از دید من نه الان و نه زمان حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش موضوع حمایت از پرسپولیس مبنای واقعی نداشت. فوتبال بر مبنی رقابت پاک است و یکسری اتفاقات بیرون از زمین که قوانین کشور است دست ما نیست که یکی از این موضوعات قوانین خدمت سربازی است و اینکه بخواهیم این دست از موارد را به مسائل رنگی ربط دهیم فرار از واقعیت، افکار عمومی و هواداران است. استقلال دو بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داده است اما هنوز هم تیم خوبی است و می‌تواند این مسیر را ادامه دهد.»

سرمربی تیم دسته دومی شهرداری بم در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر بیست و یکم گفت: «اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، دربی برگشت در هفته بیست و سوم در تعیین قهرمان نقش ویژه خواهد داشت. البته برنامه ادامه بازی‌ها و اینکه رقیب‌های باقی مانده کدام تیم‌ها هستند هم مهم است و با همین موضوع استقلال صدرنشین است، ولی خیلی هم نمی‌توان این موضوع را ملاک قرار داد. اما فارغ از این موارد، به علت ساختار فنی مستحکم و شکل خوب تیمی، من شانس پرسپولیس را برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر بیشتر می‌بینیم»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار