مدیر سازمان دانش آموزی استان خبر داد:

جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در تمامی مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در تمامی مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در تمامی مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سید نظام مرادی در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، مدیرکل کمیته امداد و نمایندگانی از سایر ادارات برگزار شد، عنوان کرد: امسال نیز مانند سنوات گذشته زنگ جشن نیکوکاری در تمامی مدارس استان و به شکل نمادین در 13 مدرسه در شهرستان ها و مناطق با حضور مسئولین، معلمان، دانش آموزان و اولیا نواخته خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان از کمیته امداد جهت حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند تشکر کرد و گفت: امیدوارم دانش آموزانی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند اما نیازمند به کمک هستند نیز شناسایی و مورد حمایت قرار بگیرند.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جشن نیکوکاری امسال از پنج شنبه ۱۲ اسفند در پایگاههای اصلی و میادین شهر آغاز، روز جمعه ۱۳ اسفند در میعادگاههای نمازجمعه و شنبه ۱۴ اسفند در مدارس استان با نواختن زنگ نیکوکاری ادامه می یابد.

قباد مبشری اظهار کرد: پایگاههای ثابت و سیار کمیته امداد، ادارات این نهاد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری وابسته این نهاد، شماره گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ از مهمترین درگاههایی است که مردم خیر و نیکوکار می توانند از طریق این درگاهها، در امر خیر کمک رسانی به نیازمندان در جشن نیکوکاری امسال مشارکت داشته باشند.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به نقش ائمه جمعه و جماعات در زمینه ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه گفت: تأکید به خیران و بازاریان و اصناف از پشت تربیون نماز جمعه جهت مشارکت در تأمین معیشت نیازمندان و سفارش به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی جهت مشارکت در تأمین نیازهای هم‌وطنان محروم، ازجمله مواردی است که مورد توجه قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار