درناحیه دو بهارستان انجام شد

کلنگ‌زنی هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه خیرساز«ثمین»

بهارستان دو (پانا) - مراسم کلنگ‌زنی هنرستان خیّرساز «ثمین» با همت خیر نیک‌اندیش در شهرک ولیعصر نسیم شهر، با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه خیرساز«ثمین»

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه‌دو بهارستان، این جلسه با حضور خیّر نیک اندیش، سعید سعادت، مدیرعامل مجتمع فنی تهران، عبداله نوحی فرماندار بهارستان، احمد اسدپور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، بخشدار بوستان، شهردار نسیم شهر و دیگر مسئولان برگزار شد.

احمد اسدپور، ضمن خیر مقدم به مدعوین و مسئولین بیان کرد: بزرگ بودن و خیلی خوب بودن قلبی پاک و درونی خالی از بدی می‌خواهد و اگر بخواهیم خوشبخت باشیم این زمانی حاصل می‌شود که از ما به نیکی و خوبی یاد کنند.

در ادامه مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز سعید سعادت خاطرنشان کرد: در میان انسان‌ها یکی ثروت برایش مهم است و دیگری علاوه بر ثروت معنویت هم ارزش دارد. در انجام کار نیک شما با خدا معامله می‌کنید. هر چقدر در این راه خرج کنید، چند برابرش را خداوند به شما پس خواهد داد.

در پایان عبداله نوحی ضمن تقدیر و تشکر از سعید سعادت و تمامی خیرین گفت: موفقیت و پیشرفت در همه زمینه‌ها از راه آموزش و پرورش است و لازم‌ است که از همه جهت مورد حمایت قرار گیرد.

نوحی افزود: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های دولت احداث مدارس فنی و حرفه‌ای و گسترش تحصیل در این مراکز است، از مسئولین خواست که مساعدت همه جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند.

این چهارمین هنرستان فنی و حرفه‌ای است که به همت خیر نیک اندیش دکتر سعید سعادت و خانواده وی احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار