اعزام دانش‌آموزان منتخب در مسابقات کشوری و استانی بهارستان دو به مشهد مقدس

بهارستان دو (پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز بهارستان دو از اعزام ۳۴ دانش‌آموز که رتبه برتر مسابقات کشوری و استانی را کسب کرده بودند به مشهد مقدس، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان منتخب در مسابقات کشوری و استانی بهارستان دو به مشهد مقدس

در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات کشوری و استانی مسابقات قرآن عترت و نماز و جشنواره فرهنگی هنری، به قید قرعه به ۳۴ دانش‌آموز به همت خیر نیک اندیش بهارستانی هدیه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

عباس میرزایی، کارشناس قرآن، عترت و نماز بهارستان دو طی جلسه توجیهی با اولیا دانش‌آموز منتخب که در قرعه‌کشی ا سامی آنها در لیست زائران حضرت امام رضا علیه السلام انتخاب شده‌بودند، گفت: ساماندهی و اعتبارات این کار معنوی توسط خیر نیک‌اندیش بهارستانی تامین شده است.

وی توضیح داد: مهم‌ترین مرحله از مسابقات قرآن عترت و نماز برگزاری پر شور مرحله مدرسه‌ای است و هدف آن، بهرمندی دانش‌آموزان از سه منشور نورانی قرآن عترت و نماز است که ارتباط مستقیمی با کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد و شکوفایی و ارتقای توانمندی‌های فردی آنها دارد.

میرزایی در ادامه جلسه توجیهی با اولیا دانش‌آموزان ضمن تقدیر و تشکر از حسن تدبیر و خوش فکری خیر نیک اندیش ابراهیم مهدوی ساعی که موجبات تحقق این حرکت زیبا را را رقم زده‌است، افزود: با قول مساعد این شخص خوش‌فطرت سال آینده نیز این قرعه‌کشی از همه شرکت‌کنندگان مرحله مدرسه‌ای انجام خواهد‌ شد تا دانش‌آموزان برای حضور گسترده در مسابقات قرآن عترت و نماز و جشنواره‌های فرهنگی هنری با انگیزه‌ای مضاعف حاضر شوند.

لازم به ذکر است 5 نفر از دانش‌آموزان که با تلاش و ممارست خود توانسته‌ بودند رتبه کشوری مسابقات را کسب کنند، بدون قرعه‌کشی عازم زیارت امام رضا علیه‌السلام خواهند شد و بقیه افراد از شرکت‌کنندگان مرحله منطقه، استان و کشوری بوده‌اند که با قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند.

دانش‌آموزانی که رتبه کشوری کسب کرده بودند:

مصطفی جعفری در رشته مداحی
امیدرضا پرنلو در رشته قرائت تحقیق
معصومه‌السادات حسینی در رشته نهج البلاغه
شاهرخ محرم زاده در رشته قوپوز
مهدیه حسینی در رشته طراحی صحنه

خبرنگار: سیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار