مدیرآموزش وپرورش دماوند:

اساس کار مربیان رشد اخلاقی، معنوی دانش‌آموزان است

دماوند (پانا) - مدیر آموزش وپرو ش دماوند در همایش تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی گفت اساس کار مدارس و مربیان، پرورش دانش‌آموزان و انسان‌های وارسته و دارای تفکر خلاقانه است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اساس کار مربیان رشد اخلاقی، معنوی دانش‌آموزان است

زهرا طاولی، مدیر آموزش وپرورش دماوند در همایش گرامیداشت هفته امور تربیتی ضمن اشاره به اهمیت کار مربیان و معاونین پرورشی اظهار کرد: با وجود شرایط کرونا و دور شدن ارتباط تنگاتنگ میان مربیان با دانش‌آموزان ولی ذره‌ای از زحمات آن‌ها کم نشد و توانستند به خوبی از این مرحله عبور کنند و افتخارات ارزشمندی را در حوزه پرورشی کسب کنند.

وی با توجه به جایگاه ارزشمند امور تربیتی ادامه داد: تمام تلاش حوزه تربیتی و پرورشی ما تربیت دانش آموزان، شجاع، آگاه و با بصیرت است.

وی ضمن اهمیت توجه به جهاد تبیین گفت: ضروری است مربیان یکی از مهارت‌های زندگی که رشد و پیشرفت تفکر خلاقانه و نقادانه و سواد رسانه‌ای است را سرلوحه کارهای خود قرار داده تا مفید واقع شوند.

مدیر آموزش و پرورش دماوند با اشاره به اهمیت علم با عمل گفت: جهت رفع آسیب‌های اجتماعی ضروری است مجاهدانه وارد عرصه تعلیم وتربیت شویم.

در ادامه جلسه حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی با اشاره به آیه ۲ سوره جمعه بیان کرد: ضروری است مبنای کار مربیان پرورشی همانند قانون اساسی قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام باشد تا بتوانند دانش‌‌آموزان مفید برای جامعه تربیت کنند.

وی جهت رفع بزهکاری اجتماعی گفت: مربیان با سرلوحه قرار دادن کارهای خود توجه به قرآن و تربیت نسل قرآنی را قرار دهند تا سبب رفع معضلات اجتماعی شوند.

وی تصریح کرد: مربیان تربیتی نقش مهمی در انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس و تربیت و بازسازی دانش آموزان خواهند داشت.

در این جلسه احمد مرادی راد از پیشکسوتان امور تربیتی شهرستان دماوند گفت: امور تربیتی به برکت شهیدان رجایی و باهنر باعث شد دانش‌آموزان از حفظیات به سطح یادگیری و به میدان زندگی و مهارت‌های دینی انتقال یابند.

وی اشاره کرد: ضروری است مربیان با کتاب مآنوس باشند تا در مقابل دانش‌آموزان دست برتر را داشته باشند.

در انتهای این مراسم از مدیران، مشاوران، معاونین و مربیان برتر حوزه تربیتی تقدیر شد.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار