برگزاری زنگ سپاس مربی به مناسبت هفته تربیت اسلامی

بجنورد(پانا) - مدیر کل آموزش و‌پرورش خراسان‌شمالی با تبریک هفته تربیت اسلامی به تمامی دست اندرکاران عرصه پرورشی، تاکید کرد در حوزه آموزش ‌و‌ پرورش نیازمند نگاه‌ها و‌ تجربه‌های همه تلاشگران حوزه تربیتی در جهت پیشبرد اهداف تربیتی در مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری زنگ سپاس مربی به مناسبت هفته تربیت اسلامی

در این مراسم ابوالقاسم اکبری گفت: هفته تربیت اسلامی نمادی برای آغاز حرکت عظیم تربیتی طی سال‌های متمادی است و از آنجایی که آموزش و‌پرورش مجموعه ای عظیم از خادمین دولت را دارد و دانش آموزان سرمایه های اصلی این حوزه هستند، پیشبرد اهداف پرورشی در مدارس باعث‌تربیت فرزندانی اجتماعی و‌ نوع دوست خواهد شد که همین امر باعث‌می شود در آینده متخصصان بااخلاق و مسئولیت پذیر سکان دار جامعه شوند.

اکبری در ادامه افزود: هر جامعه ای که بخواهد در آن توسعه و آبادانی بیشتری رخ دهد باید به آموزش و‌پرورش خود اهمیت دهد و نقشه راه ما در این امر مهم سند تحول بنیادین و‌ بیانیه گام دوم انقلاب است که با نگاه عدالت تربیتی و‌ حرکت به سمت حیات طیبه تدوین شده اند.

اکبری در پایان گفت: تکریم معلمین و‌ اولیا از دیگر اهداف اصلی ما در آموزش و‌پرورش است و ما می‌توانیم با استفاده از پتانسیل اولیا در امور پرورشی و‌ آموزشی پیشرفت های چشمگیری داشته باشیم و‌ یکی از طرح های ما در آموزش و‌ پرورش استفاده از اولیا پزشکان متخصص در درمان دانش آموزان است که امیدواریم این برنامه ها موجب ایجاد ارتباط مفید و متداوم بین آموزش و‌پرورش و اولیا دانش آموزان شود.

در ادامه این مراسم محمد عقیقی، معاون فرهنگی و‌ پرورشی استان با تشکر از اکبری و مهمانان شرکت کننده در این مراسم گفت: مربیان تربیتی در ابتدای انقلاب با تلاش خود موجب پاسداری اهداف انقلاب شدند و نقش مهمی در اعزام معلمان و دانش آموزان به سنگرهای جبهه های جنگ داشتند و در جامعه امروز و‌ با وجود آسیب های اجتماعی زیادی که متاسفانه میان دانش آموزان شاهد هستیم نقش پر رنگ تر و مهمتری در تربیت دانش آموزان دارند که نیازمند توجه و همکاری تمامی مسئولین و‌ نهادهای دولتی است.

لازم به ذکر است در حاشیه مراسم از معاونین پرورشی پیش کسوت و مشغول به کار در سطح استان توسط مدیر کل آموزش و‌پرورش وسایر مسئولین استانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار