معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش کاشمر:

هدف از فعالیت‌های امور تربیتی کشف و پرورش صحیح استعدادهاست

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت هدف از برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی کشف استعدادها، جهت‌دهی و پرورش صحیح است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف از فعالیت‌های امور تربیتی کشف و پرورش صحیح استعدادهاست

حامد ناصری، در گفت‌و‌گو با پانا گفت: در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، نهاد «امور تربیتی» با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور شروع به شکل‌گیری کرد و بر همین اساس شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۵۹ شمسی اقدام به تاسیس ستادهای امور تربیتی در مدارس کردند تا دانش‌آموزان را به ارزش‌های اسلامی ترغیب کنند و به همین علت هشتم اسفند‌ماه به نام امور تربیتی و این هفته را تربیت اسلامی نامگذاری کرده‌اند. مقام معظم رهبری فرمودند: تاسیس امور تربیتی یک صدقه جاریه بود که توسط شهیدان رجایی و باهنر انجام شد که هم اکنون آثار ارزشمند این عزیزان را مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: بنده در دوران دانش‌آموزی به فعالیت‌های تشکیلاتی علاقه فراوانی داشتم که در زمینه انجمن اسلامی، شورا، بسیج دانش‌آموزی و همچنین در فعالیت‌های فرهنگی، هنری مختلف و قرآنی حضور فعالی داشتم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی کشف استعدادها، جهت‌دهی و پرورش صحیح است و بنابراین همه فعالیت‌ها از جایگاه پر‌اهمیتی برخوردار است.

دانش‌آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار