مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد:

امورتربیتی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین وظیفه خودرا انجام داده است

خلیل آباد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت نهاد امور تربیتی با داشتن ارزشمندترین منابع انسانی همراه و هم‌قدم با سایر ارکان نظام تعلیم و تربیت، توانسته است نسبت به تحقق اهداف سند تحول بنیادین در حوزه پرورش روح و جسم فرزندان این مرز و بوم، وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
امورتربیتی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین  وظیفه خودرا انجام داده است

علیرضا برمکی، مدیر آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع همکاران حوزه پرورشی مدارس خلیل آباد ضمن تبریک هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی گفت: نهاد امور تربیتی به دست معماران تعلیم و تربیت، شهیدان رجائی وباهنر بنا شده که نقش بی بدیلی در حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی در مدارس برعهده دارند.

وی افزود: این نهاد مقدس با داشتن بهترین نیروها و ارزشمندترین منابع انسانی همراه و هم قدم با سایر ارکان نظام تعلیم و تربیت، توانسته است نسبت به انجام رسالت و ایفای نقش خویش و تحقق اهداف سند تحول بنیادین در حوزه پرورش روح و جسم فرزندان این مرز وبوم، وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

مدیر آموزش وپرورش ادامه داد: مربیان تربیتی، میراث دار انبیاء و معلمان شهیدی هستند که تزکیه را مقدم بر تعلیم و پرورش را پیش از آموزش، رسالت خویش دانسته و ضمن تقدیم هزاران شهید از جامعه فرهنگی، در تربیت دانش آموزان شهید و ایثارگر، نقش اسوه و الگوی عملی ایفا کنند.

در ادامه جواد بدیع زادگان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد نیز با تبریک ایام و اظهار خوشحالی از اینکه امسال زوز و هفته امورتربیتی سرشار از جشن و سرور به مناسبت اعیاد شعبانیه است، گلچینی از فعالیت های امور تربیتی را از ابتدای سال بیان کرد و گفت: حضور دانش آموزان امسال در مسابقات پررنگ تر شده و موج شادابی آنها نشان از زحمات مربیان و معاونین پرورشی دارد.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و تربیتی نیز که بازوی امور تربیتی هستند با همت و پیگیری شما فعال شده و استقبال بسیار خوبی از آنها شده است و امیدواریم با ادامه این فعالیت ها و پیگیری معاونین و مربیان و مشاورین این روند هر روز بهتر و کامل‌تر شود.

اجرای مسابقات تفریحی و معلومات عمومی، موسیقی های شاد و طنزهای کوتاه و در خاتمه تقدیر از مربیان و معاونین پرورشی و مشاورین از دیگر برنامه های این جلسه بود.

دانش آموز خبرنگار: فاضل مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار