باحضورپرشور تماشاگران بهابادی

نخستین دوره مسابقات انتخابی موتور اندرو در بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - رئیس هیات موتورسواری بهاباد گفت برای نخستین بار مسابقات موتورسواری اندرو درکلاس 250 سی سی با حضور 17 شرکت‌کننده در مجموعه موتورسواری بهاباد با حضور انبوه تماشاگران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین دوره مسابقات انتخابی موتور اندرو در بهاباد برگزار شد

به گزارش ایرنا، سید مهدی رضوی زاده در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: اولین دوره مسابقات انتخابی موتور اندرو شهرستان بهاباد با حضور17 شرکت کننده درکلاس 250 سی سی و کلاس آزاد در محل مجموعه موتورسواری بهاباد واقع درجاده نایبند با حضور انبوه تماشاگران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه در راستای شور و نشاط در میان ورزشکاران شهرستان برگزار شد که از استقبال خوبی برخوردار بود.

رضوی زاده بیان کرد: این مسابقه با 17 شرکت کننده به صورت انفرادی و تایم برگزار شد که موتورسواران با طی کردن مسیر تعیین شده در کمترین زمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نفرات برتر مسابقه در کلاس250 سی سی حسین فلاح مقام اول، حمید مهدوی مقام دوم و میلاد توکلی مقام سوم را کسب کردند که به این نفرات لوح تقدیر و کلاه ایمنی و هدایائی ازطرف هیات موتورسواری بهاباد داده شد.

وی گفت: در برگزاری این مسابقات اداره ورزش و جوانان بهاباد و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی این شهرستان نیز همکاری کردند.

رئیس هیات موتورسواری بهاباد در پایان با توجه به اینکه شهرستان بهاباد از ظرفیت‌های خوبی برای احداث پیست موتورسواری برای جوانان برخوردار است، خواستار راه اندازی پیست موتورسواری برای جوانان این شهرستان شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه هم از مسئولین شهرستان خواستند تا برای جوانان و نوجوانان این شهرستان امکانات یک پیست موتورسواری خوب را در این منطقه فراهم کنند تا جوانان برای نشاط و شادابی خود دراین پیست به اجرای حرکات نمایشی با موتور بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار