همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز آغاز دهه فجر

رژه موتوری به مناسبت آغاز دهه فجر در بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - همزمان با آغاز دهه فجر، رژه موتوری، روز سه‌شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم شهر بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رژه موتوری به مناسبت آغاز دهه فجر در بهاباد برگزار شد

در این رژه، موتورسواران و یگان خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات و نهادها به نحو مناسب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از میدان شهدای گمنام تا گلزار شهدای بهاباد بهشت محمدی حرکت کردند و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه این آیین با گرامیداشت چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: جامعه امروز ما نیاز اساسی به تبیین دارد و وظیفه ما و جامعه رسانه جهاد تبیین است.

سرهنگ سعید دهقان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادی‌بخش جهان دانسته و بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند افزود: دهه فجر فرصت مهم تجدید پیمان با آرمان های شهیدان، امام راحل (ره) و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی از دهه فجر به عنوان فرصت طلایی پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای چشمگیر آن یاد کرد و گفت: بسیج در این راستا وظیفه مهمی برعهده دارد.

سرهنگ دهقان بیان کرد: دهه فجر ضمن اینکه فرصتی برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب است زمینه ساز آگاهی بخشی به نسل جوان در جهت امیدبخشی و خنثی کردن نقشه های دشمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار