در جلسه کارگروه توسعه مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی بیان شد:

اگر در حفظ نیروی انسانی کوشا باشیم، اهداف آموزشی باکیفیت مطلوب‌تری محقق می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، نیروی انسانی را بنیان اصلی فعالیت‌ها خواند که با حفظ و حراست از آن اهداف آموزشی با کیفیت بیشتری تحقق می‌یابد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر در حفظ نیروی انسانی کوشا باشیم، اهداف آموزشی باکیفیت مطلوب‌تری محقق می‌شود

کارگروه توسعه مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت برگزار شد.

کریمیان نیروی انسانی را بنیان اصلی فعالیت های آموزش و پرورش شهر تهران برشمرد و گفت: اگر مشکلات این حوزه به درستی مرتفع نشود، تمام زحمات و فعالیت ها بی ثمر می‌شود.

وی تاکید کرد: برای ساماندهی نیروی انسانی با عنایت به محدودیت زمان، تمام مدیران و مسئولین باید به صورت فشرده و متمرکز تلاش کنند و اهتمام کافی داشته باشند.

کریمیان ضمن اشاره به لزوم استفاده از خرد جمعی، از تمام اعضای حاضر در جلسه خواستار ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب همراه با گزارشات دقیق کمی و کیفی در رابطه با موضوع نیروی انسانی شد.

وی اضافه کرد: نظارت بر این موضوع در سطح مناطق بسیار حائز اهمیت است و در این مسیر ارزیابی دقیق، پس از فرآیند ساماندهی نیروی انسانی به منظور کسب پاسخ یا ارائه تشویق را از راهکارهای مناسب تحقق این امر دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: روسای مناطق باید بر اساس قوانین ابلاغی و ساختار تعیین شده برنامه ریزی و اقدامات را به عمل آورند و کیفیت آموزش و خدمات را اجرایی کنند.

وی با اشاره به این مهم ادامه داد: مدیریت منابع مالی و انسانی، مستلزم یک فهم مشترک و تعامل متقابل است.

کریمیان تاکید کرد: ایجاد فضای تعاملی به منظور حل صحیح مسائل و خدمت به مردم، همراه با شفافیت و صداقت کامل برای ارتقا و افزودن به کیفیت آموزشی و کم کردن تراکم دانش آموزی از جمله اهداف برنامه ریزی شده است و اگر در حفظ نیروی انسانی کوشا باشیم، برنامه ها و اهداف آموزشی تعیین شده با کیفیت مطلوب تری محقق می شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با تبیین موضوع ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی پیش رو کمترین میزان مشکل در زمینه نیروی انسانی را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار