۵۶۹ کلاس درس شهر تهران میزبان مهمانان نوروزی

تهران (پانا) - در آستانه سال نو؛ بازدید از مدارس و مراکز رفاهی جهت اسکان نوروزی فرهنگیان و معلمان معزز در شهر تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
۵۶۹ کلاس درس شهر تهران میزبان مهمانان نوروزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، طبق دستور و تاکید علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و با توجه به اصل تکریم و شان و منزلت معلمان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ بازدیدهای لازم از مراکز اسکان فرهنگیان شهر تهران در حال انجام است.

شایان ذکر است، هم اکنون ۵۶۹ کلاس درس در شهر تهران؛ مهیای پذیرایی و خدمت به فرهنگیان سراسر کشور است، این بازدیدها در راستای اهداف فوق تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

تیم‌های نظارتی ستاد اسکان نوروزی در حال بازدید از مدارس و مراکز اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی در سطح مناطق ۱۹ گانه شهر تهران هستند و نظر به اهمیت و ایجاد فضای مناسب در شان همکاران فرهنگی، آموزش و پرورش شهر تهران با استفاده از ظرفیت حداکثری پرسنل و همکاران خود، اقدام به بررسی و بازدید میدانی از مراکز اسکان نوروزی را در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است در شهر تهران و مناطق 19 گانه آن، تا کنون تعداد ۶۱ مدرسه و پانصد و ۶۹ کلاس از نظر کیفی و کمی مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار