با حضور مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش انجام شد

برگزاری جلسه املاک و مستغلات آموزش و پرورش شهر تهران

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه املاک و مستغلات آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر این نکته که خدمت به مردم باید مبنای همه امور باشد، رسیدگی به موضوع املاک و مستغلات آموزش و پرورش را مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه املاک و مستغلات آموزش و پرورش شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه املاک و مستغلات آموزش و پرورش شهر تهران با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، منصور اردستانی؛ مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش، محسن بهارلو؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و رضا نامور؛ رییس اداره حقوقی، املاک آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان در این نشست، خدمت به مردم را مبنای همه امور دانست و با اشاره به اینکه همه ما در راستای خدمت به مردم دارای جایگاه و شأنیت هستیم، اظهار کرد: به منظور حفظ و بررسی املاک بر اساس سیاست های دولت سیزدهم و بر مبنای قانون مداری، عدالت، فساد ستیزی و حفظ حقوق مردم با هدف کسب همراهی و انعطاف و تسهیل ارتباط مالکین و آموزش و پرورش با نگاه همراهی و خدمت به مردم است که می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت بر پیگیری تحصیل سند برای املاک آموزش و پرورش تصریح کرد.

منصور اردستانی مدیرکل حقوقی املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار صمیمی بیان کرد: سازمان های بلوغ یافته، چالش های خود را با گفت‌و گو حل می کنند و توان حل اختلافات و مشکلاتشان را با گفتگو دارند.

وی بیان کرد: این اراده در وزارت آموزش و پرورش و سازمان اموال و املاک کشور وجود دارد و تأکید طرفین بر حل مسائل بلاتکلیف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار