مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز عنوان کرد:

رویکرد اساسی آموزش خبرنگاران پانا در البرز، تربیت دانش‌آموزان پرسشگر و مشارکت‌جو است

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز عنوان کرد رویکرد اساسی آموزش خبرنگاران پانا در البرز، تربیت دانش‌آموزان پرسشگر و مشارکت‌جو است.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد اساسی آموزش خبرنگاران پانا در البرز، تربیت دانش‌آموزان پرسشگر و مشارکت‌جو است

محسن صادقیان، مدیر سازمان دانش آموزی البرز افزود: دوره آموزش تکمیلی دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا با رویکرد ارتقای سواد رسانه‌ای و تربیت دانش آموزان پرسشگر و مشارکت‌جو در استان البرز برگزار شد.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق راهبرد "هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی" و سازماندهی و ساماندهی دانش آموزان خبرنگار برای افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های خبرگزاری پانا کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی هدفمند در سطوح و مقاطع تحصیلی مختلف برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی نیز بیش از 1440 نفر از دانش آموزان خبرنگار منتخب نواحی و شهرستان‌های استان البرز به صورت متمرکز و برخط آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

صادقیان بیان کرد: شناسایی استعدادهای برتر و علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری و ارائه آموزش‌های پایه در بخش تهیه و تولید اخبار از دیگر اهداف خبرگزاری پانا در استان البرز است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز در پایان اظهار کرد: در جهت توسعه و پیشبرد اهداف خبرگزاری پانا و آشنا کردن خبرنگاران با فعالیت‌های جدید حوزه خبررسانی استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و برون سازمانی از برنامه‌های مهم سازمان دانش آموزی استان البرز در بخش خبرگزاری پانا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار