استقرار اتوبوس سیار واکسیناسیون در مصلی صفادشت

ملارد (پانا) - شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد به منظور دسترسی آسان مردم به واکسن کرونا، اتوبوس سیار واکسیناسیون کووید ۱۹ را در محل مصلی صفادشت مستقر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استقرار اتوبوس سیار واکسیناسیون در مصلی صفادشت

به گزارش روابط‌ عمومی شبکه بهداشت و درمان ملارد، جمشید واشانی رییس این شبکه گفت: با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا در مرحله ششم که با سویه اومیکرون شناخته می‌شود، این ویروس در حال جولان دادن در بین مردم بوده و با سرعت زیاد در حال انتشار است. این سویه از کرونا گرچه قدرت انتقال بسیار بالایی دارد، اما از نظر کارشناسان، عوارض خفیف‌تری دارد. با این وجود در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ابتلا به آن، شاهد بستری شدن بسیاری از هموطنان و همچنین مرگ برخی از این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های کنترل این بیماری خطرناک انجام واکسیناسیون عمومی است تا بتوانیم قدرت کشندگی این بیماری را کاهش دهیم. تزریق واکسن به معنای این نیست که دیگر کسی به این بیماری مبتلا نمی‌شود، بلکه واکسیناسیون کمک می‌کند تا شدت عوارض بیماری کاهش یافته و در پی آن مرگ و میر نیز کاهش یابد.

واشانی افزود: شبکه بهداشت و درمان ملارد به دلیل اهمیت موضوع واکسیناسیون با تلاش فراوان و پیگیری‌های مداوم در حال خدمت‌رسانی به عموم مردم گرامی در شهرستان ملارد است و برای دسترسی آسان به خدمات واکسیناسیون و نیز ویزیت پزشک، تعدادی از نیروهای خود را که شامل پزشک عمومی، واکسیناتور و فوریت‌های پیش بیمارستانی ۱۱۵ هستند، در محل برگزاری نماز جمعه شهر صفادشت برای خدمت‌رسانی به عموم مردم و نمازگزاران محترم مستقر کرد. در این استقرار بسیاری از همشهریان صفادشت توانستند از خدمات پزشک و واکسیناسیون به طور رایگان بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار