سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

تهران (پانا) - در آیین معارفه سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، ایوب ابراهیمی به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

جلسه معارفه سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با حضور اعضای هیأت رئیسه برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین علی تقوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در این مراسم تأکید کرد: در پذیرش مسئولیت‌ها باید توجه داشته باشیم که به انقلاب و شهدا بدهکاریم و باید سهمی که برعهده ما است نسبت به انقلاب ادا کنیم. باید آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را حفظ و حراست کرد و از خداوند بخواهیم با توجه به مسئولیتی که پذیرفته­‌ایم سعه­ صدر، تحمل و درایت را هم عطا فرمایند تا بتوانیم از وظیفه­ محوله حراست کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی با تبریک انتصاب ابراهیمی، اخلاق‌مداری، مسئولیت‌پذیری و ارزشی‌بودن را از خصوصیات بارز ایشان برشمرد و ابراز امیدواری کرد: قطعأ حضور وی به عنوان سرپرست معاونت نظارت و ارزیابی، در دانشگاه بیش از پیش منشا خیر و برکت خواهد شد.

همچنین وی با تبریک انتصاب «احمدی» به عنوان سرپرست دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی از انتخاب فردی ولایتمدار و ایثارگر ابراز خرسندی و برای وی آرزوی موفقیت در پیش برد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه ایزد منان مسئلت کرد.

کاظم دلقندی سرپرست معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان با اشاره به جایگاه و وظیفه خطیر معاونت نظارت و ارزیابی اشاره و با قدردانی از زحمات «کچوئیان» و تبریک انتصاب «ابراهیمی»، اذعان کرد: با شایسته گزینی قطعأ در راستای تعالی برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان حرکت خواهیم کرد.

دلقندی در ادامه ابراهیمی را از چهره‌های علمی و تلاشگر، دانشگاه فرهنگیان دانست و اظهار امیدواری کرد: با حضور وی به عنوان معاون نظارت و ارزیابی شاهد تعاملات چشمگیر و تأثیرگذار با سایر حوزه ها خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار