معافیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز

ساری (پانا) - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مازندران در ارتباط با پرداخت پول آب و برق و گاز توسط مددجویان اعلام کرد افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند می‌توانند بر حسب بودجه سال ١٤٠٠ از امتیازات عدم پرداخت آب، برق و گاز برخوردار شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معافیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز

موسی عمادی، در گفت‌و‌گو با پانا اعلام کرد مددجویان برای معافیت از پرداخت این قبوض لازم است که به سامانه صحی یا امداد هوشمند مراجعه کرده و شماره اشتراک آب و برق و گاز خود را ثبت کنند.

وی در ادامه افزود: مددجویانی می‌توانند از این امتیاز برخوردار شوند که بتوانند میانگین مصرف را رعایت کنند. (مصرف گاز تا سقف ٤٠٠ متر مکعب در ماه، ٢٠٠ کیلو بایت برق، ٥ متر مکعب آب)

لازم به ذکر است کمیته امداد پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز توسط مددجویان در سامانه صحی، آمار را به صورت ماهیانه در اختیار شرکت‌های آب و برق و گاز قرار خواهند داد تا این شرکت‌ها با توجه به نرم اعلام شده آن‌ها را از پرداخت آب و برق و گاز معاف کند.

عمادی در ادامه گفت: مددجویان هرچه سریعتر شماره اشتراک انشعابات خود را در سامانه صحی ثبت کنند و مددجویان مستاجر و افرادی که انشعابات‌شان هنوز به اسم آنها نیست تا پایان اسفند فرصت دارند از طریق دفترخانه اسناد رسمی نسبت به ثبت آن به نام خودشان اقدام کنند یا اجار نامه رسمی خود را به مددکاران کمیته امداد تحویل بدهند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار