معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد اعلام کرد؛

همکاری ۱۶۰۰ وکیل نیکوکار برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت که اکنون ۱۶۰۰ وکیل نیکوکار به طور مستمر با کمیته امداد همکاری دارند و برای مددجویان خدمات مختلف حقوقی ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ۱۶۰۰ وکیل نیکوکار برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان

جعفر صباغیان در همایش تقدیر از وکلای نیکوکار که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه وکلا ندای حق‌طلبانه محرومان و مظلومان جامعه هستند، افزود: در حال حاضر ۱۶۰۰ وکیل نیکوکار به طور مستمر با کمیته امداد همکاری دارند و برای مددجویان خدمات مختلف حقوقی ارائه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد بال مهربانی نظام است، ادامه داد: سر ریز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به کمیته امداد وارد می‌شود و هر جا خللی در خدمت‌رسانی مطلوب دستگاه‌ها به مردم وجود داشته باشد، این نهاد مسئولیت رسیدگی به نیازمندان را برعهده می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد عنوان کرد: هر جا مردم نمی‌توانند حق خود را بیان کنند و بستانند، وکلا به عنوان قشر دلسوز وارد می‌شوند و به احقاق حقوق مردم کمک می‌کنند. نیازمندان قشر محرومی هستند که قلمی برای بیان مشکلات خود ندارند، ولی وکلا با تخصص خود برای دفاع از محرومان عمل می‌کنند که باید تلاش‌های آنها را بستاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار