جواد منافی در گفت‌وگو با پانا

نگرانی‌های هواداران پرسپولیس از وضعیت تیم بجاست

پرسپولیس در نیم فصل تقویت نشود به مشکل برخورد خواهد کرد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که حمایت‌هایی که از مدیرعامل استقلال صورت گرفته است، از مدیرعامل جدید پرسپولیس هم صورت بگیرد تا مشکلات حل شود.

کد مطلب: ۱۲۵۵۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نگرانی‌های هواداران پرسپولیس از وضعیت تیم بجاست

جواد منافی در گفت‌وگو با پانا درباره شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپر جام فوتبال ایران گفت: « برنامه فولاد همانطور که پیش‌بینی می‌شد روی جلوگیری از طراحی بازیکنان خلاق پرسپولیس با بازی بسته و در کنار آن استفاده از ضد حمله‌ها و ضربات ایستگاهی بود و دیدیم که روی همین تاکتیک هم از روی ضربه کرنر به گل رسیدند. در مقابل پرسپولیس بعد از دریافت گل برنامه دقیقی برای جبران نداشت و تک موقعیت خوبی هم که نصیب مهدی عبدی شد از دست رفت. »

وی در ادامه درباره نگرانی هواداران از وضعیت پرسپولیس گفت: « هواداران حق دارند نگران این اوضاع باشند، مشکلات مالی همچنان ادامه دارد و پنجره نقل و انتقالات هم مرتب باز و بسته می‌شود. رقبا در حال تقویت خودشان در نیم فصل هستند اما پرسپولیس تا امروز فقط یک گلر جذب کرده که جای رادوشوویچ را بگیرد.با این وضعیت که وجود دارد نگرانی هواداران پرسپولیس کاملا بجاست. تیمی که پنج دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده، 4 سوپر جام بدست آورده و دو بار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده نباید این مشکلات را داشته باشد که سرمربی تیم مجبور شود در حمایت از بازیکنانش و برای پیگیری مطالبات آنها و تقویت تیم در نیم فصل استعفا دهد و حالا هم که به تیم برگشته فقط یک خواسته او فراهم شده است. »

پیشکسوت پرسپولیس درباره فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: « پرسپولیس با تمام این مشکلات هنوز شانس اصلی قهرمانی است اما برای ادامه مسیر حتما نیاز به تقویت دارد و باید بازیکن‌های جدیدی به خصوص در خط حمله به تیم اضافه شوند، در غیر این صورت صد در صد تیم به مشکل برخورد خواهد کرد. البته این نفرات جدید باید در حد و اندازه پرسپولیس باشند نه مثل برخی بازیکنان که در ابتدای فصل اضافه شدند و نه تنها نتوانستند کمکی به تیم کنند، بلکه مشکلی هم به مشکلات اضافه کردند، ضمن اینکه ادامه همکاری با برخی از بازیکن‌های فعلی هم چندان نیاز نیست و می‌توانند به تیم دیگری بروند.»

منافی در پایان خطاب به مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: « درویش باید بداند پرسپولیس با سایپا و یا هر باشگاه دیگری تفاوت زیادی دارد و نمی‌تواند با نشستن پشت میز مدیریت کند. این تیم مشکلات زیادی دارد که مدیران قبلی آنها را ایجاد کرده‌اند، فصل نقل و انتقالات رو به پایان است و باید بازیکن‌هایی که مد نظر یحیی گل محمدی هستند جذب شوند تا در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به مشکل برخورد نکنیم. تا به امروز که با حضور درویش تحولی را در پرسپولیس ندیدیم، فقط امیدواریم همان حمایتی که از مصطفی آجرلو در مدیریت استقلال شد از درویش هم صورت بگیرد تا گوشه‌ای از مشکلات باشگاه دحل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار