حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا

بازیکن ابزار سرمربی برای نتیجه‌گیری است؛ بدون ابزار نمی‌توان توقع معجزه داشت

با آمدن آجورلو اوضاع مالی استقلال خوب شد اما حل نشدن مشکلات پرسپولیس عجیب است

تهران (پانا) - سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است تعداد بالای غایب‌های پرسپولیس باعث شد تا این تیم نتواند در سوپر جام فوتبال ایران موفق باشد و جام قهرمانی به فولاد خوزستان برسد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بازیکن ابزار سرمربی برای نتیجه‌گیری است؛ بدون ابزار نمی‌توان توقع معجزه داشت

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپر جام فوتبال ایران گفت: « پرسپولیس در حالی به زمین رفت که عناصر اصلی خود در خط هافبک و حمله را در اختیار نداشت. غیبت بازیکن‌هایی مانند مهدی ترابی، میلاد سرلک و سیامک نعمتی کار پرسپولیس را دچار مشکل کرده بود و هافبک‌ها به خوبی نمی‌توانستند خط حمله را تغذیه کنند و تا زمانی که توپ‌رسانی به خط حمله به خوبی صورتی نگیرد، نمی‌توان انتظار داشت که تیم به گل برسد.»

وی ادامه داد: «نیمه اول بازی خوبی را از پرسپولیس ندیدیم و در همین نیمه تیم گل بدی را هم دریافت کرد که به نظرم حامد لک روی این گل خیلی بهتر می‌توانست عمل کند و مانع از ورود توپ به دروزاه شود. بعد از اینکه دروازه پرسپولیس باز شد، تیم تلاش کرد تا نبض بازی را در اختیار بگیرد اما در نیمه اول نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. اما در نیمه طببیعی بود که تیم برای جبران گل خورده به زمین برود. در چنین بازی‌هایی که تک بازی است برای شما فرقی ندارد با چه نتیجه‌ای ببازی، تیم که عقب می‌افتد به صورت طبیعی باید برای عقب ماندن جلو کشید و به همین علت هم بود که ما در نیمه دوم شاهد تلاش بیشتری از سوی بازیکنان پرسپولیس برای جبران بودیم اما به هر صورت دروازه فولاد بسته ماند.»

درخشان درباره قضاوت اکبریان در این بازی گفت: «به اکبریان خسته نباشید می‌گویم، او دیشب از دنیای داوری خداحافظی کرد و حالا دیگر کارشناس داوری است اما احساس می‌کنم سبک قضاوت او در بازی دیشب و تعداد بالای کارت‌هایی که نشان داد باعث شد تا بازی از جریان بیافتد. اکبریان هر برخوردی را سوت می‌زد و سریع دست یه جیب می‌شد، همین عامل هم به دو تیم استرس وارد کرده بود که بیشتر از یک بازیکن را با اخراج از دست ندهند.»

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره ادامه مشکلات مالی این تیم گفت: « از زمانی که ما یادمان می‌آید پرسپولیش مشکلات مالی داشته و خیلی مقاطع کمی بوده که تیم با مشکلات مالی گریبان‌گیر نباشد. زمانی که مشکل مالی وجود داشته باشد و باشگاه نتواند بازیکن مورد نظر سرمربی را جذب کند، طبیعی است که دست سرمربی بسته خواهد بود. بازیکن ابزار سرمربی برای نتیجه‌گیری است و وقتی این ابزار وجود نداشته باشد نباید توقع معجزه از یحیی گل محمدی داشت.»

وی در پایان در مقایسه شرایط خوب مالی رقبای پرسپولیس با این تیم گفت: «سپاهان اصفهان که اصلا بحثش فرق دارد و از زمانی که ما یادمان می‌آید پول داشته و در این باشگاه خبری از مشکل مالی نبوده است. استقلال هم با آمدن آجورلو وضعیت خوبی پیدا کرده و مشکل مالی در آن دیده نمی‌شود اما واقعا عجیب است که چرا مشکل پرسپولیس حل نمی‌شود و روز به روز شاهد بیشتر شدن این مشکلات در پرسپولیس هستیم در حالی که اوضاع در استقلال خوب و رو به راه شده، چرا برای پرسپولیس این اتفاق نمی‌افتد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار