حمید استیلی:

علی کریمی اگر حرفی می‌زند دنبال منافع شخصی نیست

هواداران واقعی پرسپولیس علی کریمی را می‌شناسند

تهران (پانا) - جمع شدن دوباره جمع سرخپوشان اتفاق خوبی است که روزهای خوبی را برای پرسپولیس نوید می‌دهد. هر چند هنوز برخی مشکلات پا برجاست، اما همدلی دوباره آنها، روزهای بهتری را رقم خواهد زد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
علی کریمی اگر حرفی می‌زند دنبال منافع شخصی نیست

به گزارش ایران ورزشی، حمایت هواداران و همچنین حمایت پیشکسوتان پرسپولیس باعث شد مشکلات به وجود آمده در این تیم خیلی زود تا حدودی حل شود. حمید استیلی یکی از کسانی بود که در طول این مدت همواره از همدلی و اتحاد سرخپوشان حمایت کرد و معتقد بود مسائل این تیم باید درون خانواده حل شود. با او در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و آینده صحبت کردیم.

تمرینات پرسپولیس با حضور کادر فنی برگزار شد و انگار همه چیز خوب است؟

خیلی عالی است، این اتفاق باید زودتر می‌افتاد ولی حالا هم خوب است و امیدوارم این همدلی و اتحاد همچنان ادامه داشته باشد و شاهد روزهای خوبی برای این تیم باشیم.

غیبت کادر فنی اگر طول می‌کشید، حتماً به تیم آسیب می‌زد، این‌طور نیست؟

درست است و مشکلات دیگری هم ممکن بود پیش بیاید، اما من مطمئن بودم که گل‌محمدی و همراهان او اجازه نمی‌دادند این اتفاق بیفتد. به هر حال چندین سال است که پرسپولیس این مشکلات را داشته و خواهد داشت، مهم این است که همه برای حل مشکل تلاش کنند و الان هم همین طور است.

بعد از انتقاد علی کریمی از غیبت کادرفنی، برخی‌ها به کریمی انتقاد کردند و تلاش شد دو دستگی ایجاد کنند.

علی کریمی برای همه هواداران فوتبال و بخصوص هواداران پرسپولیس شناخته شده است. هواداران واقعی پرسپولیس بخوبی علی کریمی را می‌شناسند که اگر حرفی می‌زند دنبال منافع شخصی نیست و فقط به فکر پرسپولیس است. اگر هم انتقادی شده حتماً برای اصلاح کارها بوده است. کریمی همیشه از تیم حمایت کرده و نه تنها علی کریمی بلکه همه هواداران و همه پیشکسوتان پرسپولیس، خیرخواه تیم هستند.

یکی از شروط گل‌محمدی برای بازگشت، جذب بازیکنان مورد نیاز تیم بوده، به نظر شما پرسپولیس برای ادامه کار نیاز به تقویت دارد؟

من قبلاً هم گفتم پرسپولیس اگر مثل دو بازی آخر، مقابل ذوب‌آهن و فولاد بازی کند، براحتی باقی‌مانده بازی‌ها را برنده از زمین خارج خواهد شد، اما این واقعیت هم باید در نظر داشته باشیم که تیم نیاز به تقویت دارد، دست کادر فنی باید باز باشد. باید اتفاقات را در نظر گرفت. درست است که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیست، اما این تیم باید در جام حذفی و لیگ برتر، به مصاف حریفان برود که قطعاً نیازمند بازیکنان دیگری است. به نظرم کادر فنی هم بازیکنان مورد نظرشان را به مسئولان تیم داده‌اند و تلاش خواهد شد که در این خصوص دست کادر فنی باز باشد.

صحبت از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس است، به نظر می‌تواند کمک حال تیم باشد.

همین طور است، رامین قبل از این زحمات زیادی برای تیم کشیده و یک مهره فوق‌العاده است، او می‌تواند سمت راست پرسپولیس را بیمه کند. کار دشواری خواهد بود که امیدوارم انجام شود. هر چند باز هم می‌گویم همین الان هم پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد که توانایی غلبه بر هر حریفی را دارند.

هر چند حواشی روزهای اخیر، به مذاق هواداران تلخ بود، اما انگار باید منتظر روزهای خوب پرسپولیس باشیم.

با حمایت هواداران و زحمات کادرفنی و بازیکنان حتماً همین طور است. هواداران همیشه از تیم حمایت کردند و پرسپولیس بهترین هواداران را دارد. هواداران تیم جایگاه ویژه‌ای دارند و خط قرمز همه پرسپولیسی‌ها هستند. هر کس در تیم باشد اولویت‌اش جلب رضایت هواداران است و به طور طبیعی هم هواداران بخوبی از تیم حمایت می‌کنند.

سفیر ورزش همگانی برازنده شما است، این هم جای تبریک دارد.

ممنون، صرفاً سفیر بودن کار مهمی نیست، باید بتوانیم در عمل، فعالیت اثرگذاری انجام دهیم و در این زمینه باید از ظرفیت مجموعه‌های مختلف، از جمله شهرداری‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم و تعامل خوبی را در راستای همگانی کردن ورزش و افزایش میزان فعالیت بدنی مردم برقرار کرد. رهبر معظم انقلاب نیز به ورزش همگانی تأکید ویژه‌ای دارند، اما در عمل آنچه که باید، رخ نداده و در حال حاضر با کم‌تحرکی در جامعه روبه‌رو هستیم. برای کار روی ورزش همگانی باید به فکر درآمدزایی بود. ورزش همگانی اگر درآمدزا شود، آن وقت می‌توان امید داشت که کم تحرکی مردم هم تبدیل به نشاط و تحرک شود.

حرف آخر؟

باز هم در خصوص پرسپولیس حرف بزنم. از همه هواداران خواهش می‌کنم که بخوبی از کادرفنی پرسپولیس حمایت کنند و مطمئن باشند با حمایت آنها، پرسپولیس همچنان روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد. تیم خوبی داریم و می‌تواند در جام حذفی و لیگ برتر، شادی را به هوادارانش هدیه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار