مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

سلامت دانش‌آموزان در اولویت نخست آموزش و پرورش قرار دارد

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت سلامت دانش‌آموزان در اولویت نخست آموزش و پرورش کرمانشاه قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سلامت دانش‌آموزان در اولویت نخست آموزش و پرورش قرار دارد

مجید یزدان‌پناه در جلسه ستاد کرونا اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه سال جاری شرایط حضوری برای مدارس روستایی و مدارس با جمعیت کمتر از ۱۵۰ نفر فراهم شد که در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و همکاران نیز در مدارس مورد اشاره حضور پیدا کردند که خوشبختانه مشکلی به‌وجود نیامد.

وی افزود: کرونا طی ۲ سال گذشته آموزش را متأثر کرده و دانش‌آموزان ابتدایی مخصوصاً پایه‌های اول و دوم آسیب آموزشی زیادی دیدند.

یزدان‌پناه عنوان کرد: حق آموزش و حق سلامت از مهم‌ترین کارهایی است که باید نسبت به خانواده‌ها و فرزندان پاسخگو باشیم و حق سلامت نسبت به آموزش، اولویت دارد ولی نسبت به آموزش هم نباید کوتاهی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش دغدغه‌هایی داشته که در مرحله اول برطرف کردن نگرانی خود و در مرحله بعد برطرف کردن نگرانی خانواده‌ها، دانش‌آموزان، مدیران، فرمانداران و حتی خانواده‌هایی که فرزند دانش‌آموز نداشته ولی احساس نگرانی می‌کنند.

یزدان‌پناه یادآور شد: در هیچ جای کشور در مناطق زرد و آبی مدارس روستایی تعطیل نیست و افرادی که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند اکثراً از یک خانواده بوده و اگر مدارس حضوری نباشند باز هم خانواده‌ها در کنار یکدیگر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار