استاندار قم:

مدارس ابتدایی و مهدهای کودک قم یک هفته دیگر تعطیل شد

قم(پانا)- استاندار قم گفت مدارس مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و همچنین مهدهای کودک با توجه به وضعیت کرونایی استان، تا یک هفته دیگر تعطیل هستند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ابتدایی و مهدهای کودک قم یک هفته دیگر تعطیل شد

«سیدمحمدتقی شاهچراغی» استاندار قم عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در سالن کرامت استانداری قم، اظهار داشت: مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و همچنین مهدهای کودک با توجه به وضعیت کرونایی استان، تا یک هفته دیگر تعطیل هستند.

وی افزود: گیم‌نت‌ها و شهربازی‌ها نیز تعطیل می‌شوند و با توجه به مناسبت‌های پیش رو و افزایش مراسم‌ها، همه تالارها باید با ظرفیت ۲۰ درصدی و زمان محدود فعالیت کنند، همه اغذیه فروشی‌ها و آبمیوه فروشی‌ها نیز به حالت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

استاندار قم با اشاره به وضعیت روزبازارها بیان کرد: باید وضعیت بهداشت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روزبازارها نیز ساماندهی و نظارت‌ها افزایش یابد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان حضوری اما با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: برای حفظ جان و سلامت مردم باید نظارت‌ها بر همه اماکن عمومی و تالارها و همچنین حمل و نقل عمومی شدت یابد.
استان قم از هشتم بهمن‌ماه جاری، دوباره در وضعیت «قرمز» کرونایی قرار گرفته است.

هفته گذشته نیز مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان، تعطیل و تنها مدارس متوسطه استان حضوری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار