علی باقرزاده:

با غیرحضوری شدن مدارس استفاده از شبکه شاد افزایش می‌یابد

تهران (پانا) - مدیر گروه شبکه دانش‌آموزی (شاد) گفت ممکن است با غیر حضوری شدن مدارس تعداد استفاده از این شبکه افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
با غیرحضوری شدن مدارس استفاده از شبکه شاد افزایش می‌یابد

به گزارش مهر، علی باقرزاده مدیر گروه شبکه دانش آموزی (شاد) با توجه به افزایش آموزش‌های غیرحضوری مدارس همزمان با پیک جدید بیماری کرونا گفت: مدارس علاوه بر اینکه در این خصوص مدیریت لازم را دارند؛ هیچ مشکلی هم در شبکه شاد نداریم؛ ما شرایط بسیار بدتری هم داشتیم. زمانی که آموزش‌های مدارس به صورت کامل غیرحضوری بود؛ ما در شبکه شاد پشتیبانی کامل را از آموزش غیرحضوری انجام دادیم.

باقرزاده با بیان اینکه به صورت روزانه ۱۱ میلیون نفر بر روی شبکه شاد حضور دارند. گفت: این بدان معنی نیست که کلاً ۱۱ میلیون نفر از شاد استفاده می‌کنند. گاهی برخی دانش آموزان حضور دارند و گاهی عده‌ای دیگر از شاد استفاده می‌کنند. در مجموع به طور میانگین ۱۱ میلیون نفر روزانه از شاد استفاده می‌کنند. ممکن است با غیر حضوری شدن مدارس تعداد استفاده از این شبکه افرایش یابد.

وی با بیان اینکه بیشترین استفاده روزانه از شبکه شاد حدود ۱۲ میلیون و هفتصد هزار نفر بوده است؛ خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر نزدیک به یازده میلیون نفر از شبکه شاد استفاده می‌کنند و به صورت میانگین حدود ۶۵ دقیقه بر روی شبکه شاد فعالیت دارند. طبیعی است با غیرحضوری شدن مدارس، این عدد تا ۷۵ دقیقه قابل افزایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار