مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیر راهبری شاد:

تعطیلی‌های اخیر مدارس نشان داد نباید به شاد بی‌توجهی شود

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیر راهبری شبکه شاد گفت تعطیلی مدارس در چند هفته اخیر به دلایل مختلف جوی و غیر حضوری شدن آموزش نشان داد که نباید به ظرفیت عظیم شاد بی توجهی شود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی‌های اخیر مدارس نشان داد نباید به شاد بی‌توجهی شود

در نوزدهمین جلسه کمیته اجرایی شاد که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد؛ نمایندگان معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، «علی باقرزاده» ضمن گرامی‌داشت و تعزیت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون سردار دل‌ها اشاره کرد و گفت: تعابیری که حضرت آیت الله خامنه‌ای در توصیف آن شهید والا مقام دارند، نشان دهنده بزرگی همه ابعاد شخصیتی سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

مشاور وزیر و مدیر راهبری شاد خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اهل تدبیر، اندیشه، محاسبه و دقت بود. او موقعیت شناس، انسان شناس و زمان شناس بود. شهید سلیمانی اهل عمل به موقع بود، سردار دلها، اهل مقاومت و روحیه مقاومت از سوی رهبری شناخته شده است.

وی ادامه داد: اهل اخلاص و اهل توکل بودن از ویژگی های شهید سلیمانی بود. وی الگوی یک انسان انقلابی بود، ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری ذوب در انقلاب بود.

باقرزاده در ادامه صحبت‌های خود پیرامون فعالیت شبکه دانش‌آموزی شاد تصریح کرد: 10 اولویت برای ادامه کار و فعالیت موثر مدنظر داریم؛ یکی ساماندهی مدیریت کانال‌ها و گروه هاست، دیگری احراز هویت جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌ها و کلاهبرداری هاست.

مشاور وزیر و مدیر راهبری شاد در ادامه گفت: شاد باید به سمت یک سامانه جامع آموزش مجازی حرکت کند. اصل ماموریت ما آموزش موثر در نظام تعلیم و تربیت است، پس باید در نحوه آموزش از طریق شبکه شاد دقت لازم را داشته باشیم به‌ویژه در زمان‌هایی که مدارس به دلایلی مثل همین آلودگی هوا و یا بارش برف و یخبندان تعطیل هستند، بنابراین بهبود مستمر شاد و همچنین حضور معلمان، مدیران و دانش آموزان در شبکه شاد برای ادامه فرایند آموزش، ضروری است.

وی ادامه داد: کار بزرگ نیازمند اقدامات بزرگ است لذا باید با جدیت کارها و اقدامات را پیگیری کنیم تا بتوانیم مثمرثمر باشیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: با حضوری شدن مدارس، نباید شبکه شاد را نادیده بگیریم و هرگز نمی‌توانیم به قبل از کرونا برگردیم. مدیران در بخش‌های مختلف نیز باید توجه ویژه به شبکه شاد داشته باشیم.

باقرزاده اشاره کرد: ارتباط تصویری دو طرفه را در شبکه شاد پیگیری می‌کنیم تا برقراری کلاس مجازی تعاملی و امکان اشتراک فایل در شبکه شاد ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به مقابله جدی با بدافزارها و کاربران مزاحم افزود: نیاز است والدین، اولیا، معلمان و مدیران در شبکه شاد احراز هویت داشته باشند و از ورود کاربران مشخص نشده جلوگیری شود.

گفتنی است افراد حاضر در این جلسه به بیان نکات و نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت شبکه شاد پرداختند.

همچنین چگونگی آزمون‌گیری مجازی توسط معلمان و به‌روزرسانی صفحات رسمی نیز توسط حسن‌قاسم زاده، معاون شرکت شاد نویان تشریح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار