حمید استیلی:

میرشاد ماجدی نگاه رنگی به فدراسیون ندارد

با آمدن رامین رضائیان، پرسپولیس متعادل شد

تهران (پانا) - سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی امید ایران معتقد است در دوران سرپرستی میرشاد ماجدی، نگاه رنگی بر فدراسیون فوتبال حاکم نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۵۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
میرشاد ماجدی نگاه رنگی به فدراسیون ندارد

به گزارش ایران ورزشی، عزل موقت رئیس فدراسیون فوتبال اتفاقی بود که برای اولین مرتبه در تاریخ فوتبال ما رخ داد. حمید استیلی پیشکسوت و سرمربی سابق پرسپولیس اعتقاد دارد که به جای پرداختن به چرایی برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم که البته اهالی فوتبال به آن اشراف دارند باید به سرپرست موقت کمک کرد تا بتواند کارهایش را به بهترین شکل انجام دهد. استیلی بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس را هم به فال نیک می‌گیرد و مدعی است که با حضور این بازیکن توان هجومی این تیم افزایش پیدا می‌کند.

رئیس فدراسیون با رأی قاطع اعضای هیأت رئیسه به طور موقت عزل شد ...

برای اولین مرتبه بود که این اتفاق در فوتبال ما رخ داد که نشان می‌دهد اعضای هیأت رئیسه خیلی خوب مسائل را رصد می‌کنند. قبلاً به این صورت نبود و یک نفر تصمیم می‌گرفت اما الان می‌بینیم که تصمیم‌گیری‌ها با مشورت اعضا و شورایی است و از همه مهم‌تر طبق اساسنامه اتخاذ می‌شود.

با این شرایط باید امیدوار بود که از این به بعد هم کارها طبق اساسنامه پیش برود.

از ابتدا هم باید همین اتفاق می‌افتاد، چون در اساسنامه همه چیز خیلی شفاف مطرح شده و هر مسئول در فدراسیون از آن تخطی کند به مشکل می‌خورد. آقای عزیزی خادم هم باید یکسری کارها را انجام می‌داد که این کار را نکرد.

فکر نمی‌کنید آنهایی که ایشان را انتخاب کردند هم باید پاسخگو باشند.

من فکر می‌کنم الان دیگر نباید به این مسائل فکر کرد. رئیس فدراسیون توسط اعضای هیأت رئیسه‌اش عزل شده و حالا باید همه کمک کنند تا کارهای معوقه به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان انجام شود.

بعد از عزل عزیزی خادم، میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست موقت انتخاب شد.

شما می‌دانید روزی که علی کریمی برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا شد من گفتم همه باید چشم بسته به او رأی دهند چون هم ورزشی است هم این که در سلامت کاری‌اش شکی وجود ندارد. بعضی‌ها هم می‌گفتند که علی تجربه کافی را ندارد در حالی که در برنامه علی استفاده از افراد مجرب، متخصص و متعهد قرار داشت که می‌توانستند در کنار هم مشکلات فدراسیون را مرتفع کنند اما آنهایی که حق رأی داشتند به جز 9 نفر به او رأی ندادند و عاقبت کار را هم می‌بینیم اما...

اما چه؟

اما حالا میرشاد ماجدی انتخاب شده که فردی تحصیلکرده، ورزشی و باسابقه در امر مدیریت است. او ارتباط‌ خوبی با کنفدراسیون آسیا دارد و عضو کمیته جوانان هم بوده و اشراف خوبی به مسائل دارد. میرشاد هم جزو افرادی است که سلامت کاری دارد و ضعف‌ها و ایرادهای فدراسیون را می‌داند و حتماً از افراد کاربلد هم استفاده خواهد کرد.

پس امیدوارید؟

قطعاً، اما نباید انتظار داشته باشیم که میرشاد یک شبه همه مشکلات را برطرف کند. متأسفانه آن قدر مشکلات در این سال‌ها در فوتبال ما انباشته شده که باید با مشخص کردن اولویت‌ها قدم به قدم برطرف‌شان کرد. با این که سه ماه پیش روی آقای ماجدی زمان زیادی نیست اما مطمئنم کارهای خوبی در این مدت انجام می‌شود.

البته چون بازیکن استقلال بوده بعضی‌ها برچسب رنگی بودن را به او می‌زنند.

ببینید من به‌عنوان کسی که در تیم امید مسئولیت داشتم و جلسات زیادی را هم در فدراسیون برای کارهای‌مان برگزار می‌کردیم به جرأت می‌گویم که میرشاد به هیچ وجه نگاه رنگی به فوتبال ندارد.

با شما نمی‌توان صحبت کرد و درباره پرسپولیس حرف نزد، بازگشت رامین رضاییان (شاگرد سابق‌تان) را به تیم چطور می‌بینید؟

به هرحال پرسپولیس در بعضی نقاط ضعف داشت که یکی از آنها هم همین سمت راست بود. البته مهدی شیری خیلی زحمت کشید، سیامک نعمتی هم همین طور، حتی در مواقعی فرشاد فرجی هم در این منطقه از زمین به بازی گرفته شد. تخصص رامین بازی در جناح راست است و با توجه به حضور فعال و مؤثرش در کارهای هجومی خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

*بیشتر توضیح می‌دهید؟

ببینید با حضور مهدی ترابی و احسان پهلوان در سمت چپ که هر زمان آماده بودند عالی کار کردند بیشتر حملات تیم از این سمت زمین تدارک دیده می‌شد. حالا با اضافه شدن رامین، سمت راست پرسپولیس هم قدرت دوچندانی پیدا می‌کند و باتوجه به حضور میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا در مرکز زمین، پرسپولیس خیلی خوب می‌تواند از کناره‌ها حملات بیشتری را تدارک ببیند و در واقع تعادل در دو سمت تیم برقرار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار