استاندار سمنان:

دانش‌آموران، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان و دانش‌آموران نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند، گفت ارزش‌های انقلاب باید برای نسل جدید جامعه تببین شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموران، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

سیدمحمدرضا هاشمی، در آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه کوثر سمنان، ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون با ایجاد موانع از سوی دشمنان همراه بود اما با حضور مقام معظم رهبری و مردم مسیر انقلاب پر قدرت طی می شود، اضافه کرد: در چهل و دو سال گذشته انقلاب موانع و مشکلات بسیاری در مسیر حرکت انقلاب ایجاد شد.

وی با عنوان این مطلب که امروز مسئولیت ما، مدیون خون شهداست و برای هر میز مسئولیت، هزاران شهید تقدیم نظام‌جمهوری اسلام شده است، افزود: روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاک دستی و فساد ستیزی، از ویژگی‌های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز همگان باید در این راستا گام برداریم.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه شب و روز ما باید در راه خدمت گزاری به مردم صرف شود، ادامه داد: مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نظام، با وجود تمام مشکلات و نگرانی‌ها، وفاداری خود را به خون شهدا، امام‌راحل و انقلاب ثابت کردند.

هاشمی، صاحب اصلی انقلاب را امام زمان(عج) دانست و افزود: امام خمینی(ره) به نیابت از امام زمان(عج) و پس از رحلتشان مقام معظم رهبری، سکان داران انقلاب اسلامی هستند و مسیر انقلاب با سرعت و قدرت طی می شود.

وی با اشاره به اینکه کار کردن، خادمی، خدمتگزاری و نوکری برای مردم جمهوری اسلامی، بالاترین شان و منزلت است و مسئولیت امروز، پاسداری از خون شهدا است، خاطرنشان کرد: شب و روز مسئولان باید در راه خدمت گزاری به مردم صرف شود؛ زیرا مردم در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلف نظام، با وجود تمام مشکلات و نگرانی ها، وفاداری خود را به خون شهدا، امام‌راحل و انقلاب ثابت کردند.

استاندار سمنان در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا تصریح کرد: تزریق واکسن بهترین راه پیشگیری ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا در کنار رعایت فاصله اجتماعی، دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

هاشمی با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان برای ما امری ضروری است و در این راستا تلاش خواهیم کرد، گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تزریق دُز سوم واکسن و استفاده از ماسک راهکارهای موثر در مقابله با کرونا و سویه جدید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار