مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

ایجاد آرامش و امنیت شغلی از صف تا ستاد و توجه به مهارت، دانش و تربیت دانش آموزان مهمترین اولویت ما است

ارومیه (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ایجاد آرامش و امنیت شغلی از صف تا ستاد در بین همکاران و توجه به مهارت، دانش و تربیت دانش آموزان را مهمترین اولویت امروز این مجموعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد آرامش و امنیت شغلی از صف تا ستاد و توجه به مهارت، دانش و تربیت دانش آموزان مهمترین اولویت ما است

جواد جنگی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اولویت های مهم نظام تعلیم و تربیت در استان گفت: توجه به مهارت، دانش و تربیت دانش آموزان و همچنین ایجاد آرامش و امنیت شغلی همراه با ایجاد حس هویت در بین معلمین وهمکاران اولویت های امروز آموزش و پرورش است.
مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی آموزش و پرورش را مهمترین نهاد توسعه اجتماعی کشور خواند و گفت: دگرگونی و تحولگرایی باید در دستورکار سیستم تعلیم و تربیت قرار گرفته و زمینه برای تحقق حیات طیبه مورد اشاره در سند تحول بنیادین فراهم شود.زمینه سازی و تربیت جوانان با تدبیر، مدبر، بالنده و با وجدان در افق 1404 باید مورد هدف قرار گیرد.


جنگی در خصوص دغدغه های مهم آموزش و پرورش در استان نیزگفت: توجه به فضاهای آموزشی و تراکم کلاسی ، اجرای بهینه در مولدسازی و بهره مندی از نیروهای متخصص در پست های حساس و کلیدی و همچنین اجرای نقطه به نقطه سند تحول بنیادین با استعانت از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با فاکتور جوانگرایی مه در دولت سیزدهم به یک اصل مهم تبدیل شده است، مهمترین دغدغه های مورد توجه ما در دوره مدیریتی جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی خواهد بود.

وی ادامه داد: ساماندهی و سازماندهی سخت افزاری و نرم افزاری، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف آموزش و پرورش استان، استفاده از ظرفیت ها کلان همکاران از صف تا ستاد و در نهایت آماده سازی جوانان و تحویل جامعه به آنان با همسوسازی نهادهای مرتبط فرهنگی، آموزشی و اجتماعی را در دستور کار خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار