دهه فجر آغاز خودباوری یک ملت است

مانه و سملقان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مانه و سملقان عنوان کرد دهه فجر آغاز خودباوری یک ملت است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر آغاز خودباوری یک ملت است

امروز همزمان با سراسر کشور، آیین نواختن زنگ انقلاب به مناسبت آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به خاک ایران اسلامی در دبستان پنج کلاسه دختران نسترن در مانه و سملقان اجرا شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان ضمن تبریک آغاز ماه رجب و دهه فجر گفت: دهه فجر پایان استبداد و سلطه پهلوی ها و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله‌اکبر به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.

محسن روحانی افزود: این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور کرد و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد، اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کنند.

وی افزود: اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه‌ای چون تحریم اقتصادی، جنگ روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است. البته بر همه ما لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های امام و شهدا خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی ولی‌نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.

در پایان روحانی بیان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فرارسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار مانه و سملقان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم با اتکا به الطاف پروردگار متعال و تحت توجه حضرت ولی‌عصر، شاهد موفقیت‌های روزافزون ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف باشیم.

خبرنگار رویا نامور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار