معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه یک:

تشکل‌های دانش‌آموزی، پیرو راه فجرآفرینان و بازوان نظام تعلیم و تربیت هستند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه یک در حاشیه برگزاری مانور میدانی تشکل‌های دانش‌آموزی یاوران انقلاب، از تشکل‌های دانش‌آموزی به‌عنوان بازوهای قدرتمند پرورشی نظام تعلیم و تربیت نام برد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی، پیرو راه  فجرآفرینان  و بازوان نظام تعلیم و تربیت هستند
روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر تیم دوچرخه سواری تشکل های دانش آموزی پیشتازان سازمان دانش آموزی، سفیران سلامت و یاریگران زندگی از حوزه کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ، ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران در مانور میدانی تشکل های دانش آموزی فجرآفرین و همایش دوچرخه سواری روز ۱۲ بهمن شرکت کردند.
دانش آموزان تیم دوچرخه سوار تشکل ها با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی با پشتیبانی پلیس و همراهی کارشناسان شهرداری و آموزش و پرورش مسیر ساختمان شهرداری منطقه یک تا اداره آموزش و پرورش منطقه یک را رکاب زدند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه یک در حاشیه برگزاری مانور میدانی تشکل های دانش آموزی فجرآفرین گفت: تشکل‌های دانش آموزی بازوهای قدرتمند پرورشی نظام تعلیم و تربیت هستند. همراهی و همیاری تشکل‌های دانش آموزی از جمله سفیران سلامت و یاریگران زندگی نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.»

وی افزود:«همراهی و همیاری تشکل‌های دانش آموزی از جمله پیشتازان سازمان دانش آموزی، سفیران سلامت و یاریگران زندگی نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.»

* دانش آموز خبرنگار پانا؛ ثنا رفیعا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار