سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش:

همه عوامل مدرسه نقش تربیتی خود را بشناسند و آن را احیا کنند

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت معلمان و مدیران باید نقش تربیتی خود را بشناسند و آن را احیا کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
همه عوامل مدرسه نقش تربیتی خود را بشناسند و آن را احیا کنند

اصغر باقرزاده در آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در دبستان دخترانه ایمان منطقه 12 شهر تهران با بیان اینکه معجزه فقط به فرمان خداوند اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: خداوند معجزه‌ها را به دست اولیای خاص خود انجام می‌‌دهد. چهل و سه سال پیش در این روز خداوند معجزه‌ای به دست امام خمینی (ره) و یارانش انجام داد و انقلاب اسلامی پیروز شد.

وی افزود: امروز ۱۱۰ هزار مدرسه این جشن بزرگ را به همراه ما تجربه می‌کنند؛ در کشور ما حکومتی برپا بود که به دین و عدالت اعتقاد نداشت، امام خمینی (ره) تصمیم گرفت این حکومت را اصلاح کند که به لطف خداوند با تغیبر نظام طاغوت به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق به این اصلاح بزرگ شد.

باقرزاده ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود دانش‌آموزان برای دانستن بیشتر درباره انقلاب کتاب بخوانند از بزرگان خود درباره این معجزه بزرگ سوال کنند.

وی در پایان با بیان رویکرد معاونت پرورشی و فرهنگی از همه عوامل مدرسه از جمله مدیران، معلمان، مربیان، مشاوران و خانواده‌ها خواست هر فرد نقش تربیتی خود را بشناسد و آن را احیا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار