مدیرکل آموزش و پرورش قم:

تفکر بسیج در مدارس نشاط انگیز و امیدبخش است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت وجود تفکر بسیج مایه نشاط، ایجاد انگیزه و روحیه انقلابی و تلاش و پیشرفت است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیج در مدارس نشاط انگیز و امیدبخش است

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در دیدار با فرمانده سپاه استان که در محل این اداره کل صورت گرفت، با تبریک فرارسیدن دهه فجر، اظهار کرد: همکاری سپاه و بسیج با آموزش و پرورش در قالب بسیج فرهنگیان و دانش آموزان و ترویج تفکر بسیج در مدارس، موجب امید و نشاط و ایجاد انگیزه روحیه انقلابی و پیشرفت است.

وی با اشاره به ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنابر رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی که دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست، ضرورت دارد بخش هایی از دستاوردهای پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مصادیق افول همینه پوشالی آمریکا در عین الاسد و... در قالب نمایشگاه هایی، در معرض دید معلمان و دانش آموزان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر پیگیری دقیق و مستمر مسائل آموزشی دانش آموزان از طریق اولیا، و مدیران واحدهای آموزشی و...، موضوع مسائل تربیتی و پرورشی را مورد اشاره قرار داد و افزود: طرح هایی در طول سال از قبیل یک روز با شهدا، یک روز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و یک روز در جمکران و پاسخ به شبهات مهدویت جوانان برای مدارس پیش بینی شده و در این زمینه علاقمند همکاری سپاه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار