حضرت فاطمه (س) بهترین الگوی تربیتی برای همه زنان عالم است

شهرری(پانا) - مدیر آموزشگاه دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد ناحیه دو شهرری گفت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) بهترین الگوی تربیتی برای همه زنان عالم است و مادران و دختران ما باید از این بانوی آسمانی الگو بگیرند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
حضرت فاطمه (س) بهترین الگوی تربیتی برای همه زنان عالم است

سیما سلمانیان مدیر آموزشگاه آرمینه مصلی نژاد ناحیه دو شهرری در حاشیه جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران که به با همکاری بسیج فرهنگیان و دانشآموزی ناحیه دو شهرری برگزار شد، به خبرنگار پانا گفت: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) بین آسمانیان مشهور بود و تا جایی که حضرت محمد (صل الله علیه و آله وسلم ) و حضرت علی با آن همه عظمت، در آسمانها به عنوان پدر و همسر فاطمه شناخته می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مهره های کلیدی که موجب باز شدن گره ها می‌شود توسل به حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، اظهار کرد: حضرت حق به خاطر حضرت فاطمه (سلام الله علیها) است که ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) را قرار داده و فرزندی با خصوصیات نورانی و الهی به حضرت فاطمه (سلام الله علیها) داده شد که همه عالم امروز به عشق ظهور این نور الهی زنده است.

این مدیر آموزشگاه، با اشاره به نقش مؤثر مادر در تربیت فرزندان، تصریح کرد: مادر نقش مؤثری را در سعادتمندی فرزندان و خانواده ایفا می کند و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) بهترین الگوی تربیتی برای همه است.

شایان ذکراست عزیزی کارشناس مشاوره صداوسیما سخنران این مراسم بود و در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار:مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار