حسین درودیان:

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از الزامات تحقق این بیانیه است

شهرری(پانا) - معاون امور استان‌ها در ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش گفت همان‌گونه که بیانیه‌ گام دوم انقلاب خطاب به جوانان صادر شده است، نهضت تبیین و دعوت به جهاد تبیین هم یکی از الزامات تحقق این بیانیه‌ است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از الزامات تحقق این بیانیه است

حجت الاسلام حسین درودیان معاون امور استان‌ها در ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش در حاشیه جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ناحیه دو شهرری، به پانا اظهار کرد: تبیین و بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان باید با نگاه تربیتی، فرهنگی، سبک زندگی، دشمن شناسی، جامعه شناسی و روانشناسی در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: کم و بیش در استان‌های مختلف برای آشنایی دانش‌آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات مختلفی انجام شده است اما به دلیل پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان، نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و سازماندهی داریم.

درودیان یادآور شد: بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به نیازهای تربیتی، اجتماعی و فرهنگی اختصاص داده شده است تا به سوالات افراد پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه مطالبات از انقلاب اسلامی یکی از لایه‌های بیانیه گام دوم انقلاب است، اضافه کرد: در چهل سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد به یکسری از سوالات و مطالبات مردم پاسخ داده نشده و دشمن به آن با روند تخریبی پاسخ داده است که این موضوع مهم در فرآیند بازخوانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد تا نوجوانان و جوانان قدرت لازم برای مقابله پاسخگویی با دشمنان داشته باشند.

وی تصریح کرد: پاسخ به شبهات از دیگر لایه های بیانیه گام دوم انقلاب است که جامعه امروز ما به دلیل تلاش دشمنان برای ایجاد دو دلی، سرگردانی، بیگانگی، ناامیدی و فاصله از دین و انقلاب در بین نوجوانان و جوانان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار