مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

تربیت نسل متوازن و راسخ، نویدبخش نسلی آینده‌ساز برای کشور است

اسلامشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گردهمایی مدیران سمپاد قطب شش کشور بر پرورش متوازن دانش‌آموزان در ساحت‌های تربیتی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نسل متوازن و راسخ، نویدبخش نسلی آینده‌ساز برای کشور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی در این گردهمایی بر قرار گرفتن هر ظرفیتی در جای خود تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بالاتر می‌بایست برای استعدادهای بالاتر تخصیص یابد و نپرداختن به این موضوعات و عدم توجه و دقت به تقسیم عادلانه ظرفیت‌های مختلف، موجب کفران نعمت و خسران است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: تربیت انسان متوازن، در شش ساحت تربیتی تحقق پیدا می‌کند و مهم این است که شرایطی ایجاد شود تا هر فرد با توجه به استعدادهای خود در ساحت‌ها و زمینه‌های مختلف رشد کند.

وی، انسان را موجودی بسیار پیچیده معرفی و خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت، در پرورش شش ساحتی، به دنبال فراهم کردن شرایط رشد استعدادهای فردی در همه این زمینه‌ها است.

هاشمی تصریح کرد: آنچه که در خصوص مدارس استعدادهای درخشان حائز اهمیت است، توجه ویژه به مبانی اسلامی و ملی است و تعمیق این آموزه‌ها به تربیت نسلی متوازن و در تراز انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

این مقام مسئول، تربیت چنین نسل متوازن و راسخی را نویدبخش نسلی آینده ساز برای ایران اسلامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار