مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مهم‌ترین مسئله امروز آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس و حضور حداکثری دانش‌آموزان در مدارس است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت مهم‌ترین مسئله امروز آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس و حضور حداکثری دانش‌آموزان در مدارس است که باید تمام تلاش خود را برای اجرای این سیاست مهم دولت به کار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۵۰۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین مسئله امروز آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس و  حضور حداکثری دانش‌آموزان در مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با مناطق به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،در سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان سرمنشاء تربیت در زندگی اهل بیت(ع) ، گفت: مهم‌ترین مسئله امروز آموزش و پرورش، مسئله بازگشایی حضوری و حداکثری با حضور دانش‌آموزان در مدارس است، که باید تمام تلاش خود را برای اجرای این سیاست مهم دولت به کار بگیریم.

وی بیان کرد: اگر ما ارزیابی درستی از فعالیت‌های چند وجهی آموزش و پرورش داشته باشیم می‌توانیم به نتایج مطلوبی برسیم چرا که دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان یک نهاد دارای استقلال در راستای وظایف شناخته شده خود حرکت می‌کند.

این مقام مسئول، با اشاره به پیام رهبری در خصوص اینکه آموزش و پرورش یک نهاد تخصصی است، افزود: با توجه به شرایط اجتماعی فعلی و رویکرد دولت جدید، وظیفه ما است که شعارهای دولت را به گفتمان و این جریان را به عمل تبدیل کنیم.

هاشمی انقلابی عمل کردن، پرهیز از تشریفات، ارتباط موثر با مردم، رفع مشکل مردم از مهمترین اهداف این اداره کل معرفی کرد و ادامه داد: با مدیریت و تمرکز بر فعالیت‌ها می توان به این مهم دست یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: باید بر اساس منابع قابل دسترس، با تمرکز بر اعداد دقیق و درست برنامه‌ریزی انجام دهیم و اساس کار، تشخیص و تخصیص منابع قابل دسترس به اولویت‌های آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار