رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد:

اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه دانش‌آموزان استان

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در جلسه ویدیو کنفرانس روسای سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه اولیاء، مربیان و دانش‌آموزان گفت فیلم مرد نقره ای به صورت ویژه برای دانش‌آموزان و اولیاء آنان، اکران می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه دانش‌آموزان استان

اسحاق اکبری در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه اکران فیلم سینمایی مرد نقره ای از امروز در سینماهای سراسر کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بنابر تفاهمنامه سازمان دانش آموزی مرکز با دست اندرکاران این فیلم، دانش آموزان و خانواده ها می توانند این فیلم را به صورت نیم بها مشاهده کنند.

وی با عنوان این مطلب که فیلم مرد نقره ای به غرور ملی و همبستگی و پرچم پرداخته است؛ بنابراین جهت آموزش غیرمستقیم وطن پرستی جا دارد از شیوه نمایش فیلم و تئاتر استفاده شود، اظهار کرد: دانش آموزان می توانند در سانس های عصر به همراه خانواده از این فیلم دیدن کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با اشاره به شیوه تهیه بلیط فیلم مرد نقره ای، یادآور شد: شهرستان ها و مناطقی که دارای سینما هستند، می توانند با ورود به سایت گیشه ۷ در بخش تهیه بلیط گروهی نیم بها برای مدارس بلیط تهیه کنند.

اکبری با بیان اینکه این فیلم، تمام مجوزهای لازم را از بخش فرهنگی هنری و حراست وزارت آموزش و پرورش دریافت کرده است، تصریح کرد: با توجه به محتوای بسیار خوب فیلم مرد نقره ای در زمینه عشق به میهن، پرچم و نمادهای ملی کشور عزیزمان ایران، توصیه می شود تمام دانش آموزان استان، این فیلم را مشاهده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ها و مناطقی که سینما ندارند هم می توانند در این سامانه ثبت نام کرده و سالن مورد نظر پخش فیلم را معرفی کنند تا از طرف سازندگان فیلم با آنها تماس گرفته شود و با هماهنگی امکان پخش فیلم برای آن دانش آموزان آن شهرستان ها و مناطق فراهم گردد، افزود: پنجشنبه و جمعه بهترین زمان برای حضور خانواده ها در این مکان هاست، بنابراین جهت رفاه حال خانواده ها لینک سامانه گیشه جهت ثبت نام گروهی در اختیار مدارس قرار داده شده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی مرد نقره‌ای به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شده است. این اثر سینمایی که در ایران و ترکیه ضبط شده، با محوریت نوجوانان به موضوع هویت و عزت ملی و قداست پرچم ملی می‌پردازد.

«مرد نقره‌ای» در جشنواره امسال فیلم رشد، جایزه ویژه نوجوان فداکار شهید علی لندی را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار