مدیر آموزش و پرورش پیشوا:

فعالیت‌های دهه فجر امید‌آفرین و شادی‌بخش باشد

پیشوا (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا خواستار اجرای فعالیت‌های امیدبخش و بانشاط در ایام دهه فجر شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های دهه فجر امید‌آفرین و شادی‌بخش باشد

جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا، با حضور سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونین و مسئولین تشکل‌های دانش‌آموزی با موضوع فعالیت‌های دهه فجر برگزار شد.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با اشاره به لزوم افزایش آگاهی دانش‌آموزان و فرهنگیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دهه فجر را فرصت مناسبی برای ترویج و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های آن دانست.

سعید تاجیک در این نشست گفت: در این برهه حساس یکی از مهمترین وظایف ما تبیین دستاوردهای نظام است و با وجود آنکه دشمن تمام سعی خود را در ایجاد شبهه و کمرنگ جلوه‌دادن این دستاوردها می‌کند، باید تلاش کرد تا تمام این موفقیت‌ها برای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم تبیین شود.

وی افزود: رویکرد برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر باید امید‌‌آفرین و شادی‌بخش باشد و در برگزاری جشن انقلاب تمام اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان نقش داشته‌باشند تا اثرگذاری آن بیشتر شود.

تاجیک در پایان خواستار حضور باشکوه و فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضاء ستاد دهه فجر گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای این دهه ارائه دادند. برگزاری نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب، برنامه یاوران انقلاب و ‌اجرای سرود، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، مسابقه کتاب‌خوانی و پویش‌های مختلف، بخشی از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها بود.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار